۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
مجلس و دولت تلاش می‌کنند فضای خدمت در کشور حاکم شود
رئیس‌ مجلس شورای اسلامی:

مجلس و دولت تلاش می‌کنند فضای خدمت در کشور حاکم شود

قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس و دولت در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کرده و با وجود اختلاف سلیقه یا تفاوت نظر در تعامل با یکدیگر تا به امروز موفق بودند.

به گزارش بازار، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در ابتدای جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۳۱ مرداد) گفت: شهادت حضرت رقیه سلام الله علیها را به تمام ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌کنم و روز صنعت دفاعی را گرامی می‌داریم.

وی افزود: به تمامی مجاهدان دانشمند و ایثارگر صنایع دفاعی که علم و عمر پربار خود را صرف قوی کردن و دفع توطئه‌های دشمن و افزایش بازدارندگی کشور کرده‌اند خدا قوت می‌گویم و دست تمامی آنان را به گرمی می‌فشارم.

قالیباف اظهار داشت: امروز به پشتوانه دانش جوانان خود پیشرفته ترین و مجهزترین تجهیزات و صنایع سلاح‌های دفاعی در کشور ما ساخته می‌شود و اختیار نیروهای مسلح قرارمی‌گیرد. ‌

وی گفت: دشمنان ملت ایران فهمیده‌اند که نمی‌توانند با تحریم، ترور، خرابکاری در صنعت، تهاجم مستقیم به زیرساخت‌های دفاعی و یا جاسوسی و یا اقداماتی مانند آنها مانع پیشرفت فزاینده صنایع دفاعی کشور شوند. یاد ۱۰۰۰ شهید وزارت دفاع و سه وزیر دفاع را گرامی‌ می‌داریم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هفته گذشته عده‌ای سعی کردند نشان دهند که میان مجلس شورای اسلامی و دولت اختلاف و تقابل وجود دارد اما همانطور که بارها گفته‌ام مجلس و دولت در کنار یکدیگر تلاش می‌کنند تا بتوانند فضای خدمت را در کشور حاکم کرده و با وجود اختلاف سلیقه یا تفاوت نظر در تعامل با یکدیگر تا به امروز موفق بودند. افراد و رسانه‌هایی که به اختلاف افکنی بین دولت و مجلس دل خوش کرده‌اند بدانند که به اهداف خود نمی‌رسند.

قالیباف در ادامه تاکید کرد: طبیعتا تفاوت نظر و سلیقه در کار وجود دارد ما در مجلس شورای اسلامی و دوستانمان در دولت این توانایی را داریم که این اختلاف‌نظرها را مدیریت کنیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: از دوستان خود در مجلس تقاضا دارم که همدلی برای حل مسائل مردم را مدنظر قرار دهند و قطعا جز برای حل مشکلات مردم موضع گیری نکنند قطعا ریاست جمهوری و دوستان ما در دولت نیز این موضوع را مورد توجه قرار داده و در این مسیر حرکت می‌کنند.

قالیباف در پایان خاطر نشان کرد:عده‌ای قلیل که به دنبال منافع شخصی و جناحی اختلاف‌افکنی را بین مجلس شورای اسلامی و دولت دنبال می‌کنند بدانند که به اهداف خود نخواهند رسید.

کد خبر: ۲۳۸٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha