۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۹
خرید گندم از کشاورزان زنجانی تا اواخر شهریورماه ادامه دارد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

خرید گندم از کشاورزان زنجانی تا اواخر شهریورماه ادامه دارد

زنجان-زمانی،مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: خرید گندم از کشاورزان زنجانی تا اواخر شهریورماه ادامه دارد و کشاورزان در موعد مقرر به مراکز تعیین شده تحویل بدهند.

ولی الله زمانی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه۴۰۰ هزارتن گندم کشاورزان که در سال زراعی ۱۴۰۲ برداشت کرده‌اند از طریق ۴۱ مرکز فعال ملکی و خصوصی در استان خریداری شده است،گفت: بیش از ۱۵ هزارتن گندم در قالب خرید توافقی از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

وی ابراز کرد: تاکنون ۵۹ هزار و ۱۵۴ محموله گندم از ۱۸ هزار و ۴۹۸ گندمکار خریداری و در سیلوهای ملکی و بخش خصوصی، جهت برنامه‌ریزی در تأمین آرد و نان شهروندان ذخیره شده است.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان گفت: طبق اعلام بخشنامه وزارت جهاد کشاورزی، قیمت خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری از کشاورزان به ازای هر کیلوگرم گندم ۱۵ هزارتومان است.

زمانی تاکید کرد: روند پرداخت بهای خرید تضمینی گندم به کشاورزان در جریان است و با توجه به پیگیری و اعلام مسئولانی استانی و کشوری باقی‌مانده مطالبات گندمکاران عزیز طی روزهای آتی (اواخر مرداد ماه سال جاری) به حساب آنان واریز و پرداخت مطالبات به روز می‌شود.

وی بیان داشت: خرید گندم از کشاورزان زنجانی تا اواخر شهریورماه ادامه دارد و کشاورزان در موعد مقرر به مراکز تحویل بدهند.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha