۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۱
ارز اربعین در ۳۵ شعبه از بانک های زنجان ارائه می‌شود
معاون امور اقتصادی استاندار زنجان:

ارز اربعین در ۳۵ شعبه از بانک های زنجان ارائه می‌شود

زنجان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها ۳۵ شعبه از بانک های استان، ارز اربعین را تا ۱۴ شهریور سال جاری به زائران ارائه می‌کنند.

به گزارش بازار و به نقل از استانداری زنجان، حسین محمدی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی‌ها ۳۵ شعبه بانک در استان، ارز اربعین را تا ۱۴ شهریور سال جاری به زائران ارائه می‌کنند، گفت: زنجانی ها برای دریافت ارز ویژه اربعین می توانند پس از ثبت نام در سامانه سماح و با در دست داشتن مدارک لازم به ۳۵ شعبه بانک سپه، ملی، صادرات، تجارت و پست بانک در سطح استان مراجعه کنند.

وی ابراز کرد: شعبات اعلام شده برای ارائه خدمات به زائران اربعین آماده هستند و هیچ محدویتی اعم از اینکه حتما باید در بانک های فوق حساب داشته باشند وجود ندارد و سقف دریافت ارز ویژه سفر اربعین حداکثر ۲۰۰ هزار دینار است و امکان دریافت کمتر از این مبلغ نیز وجود دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: زائران علاوه بر مراجعه حضوری به شعب اعلام شده می توانند به صورت مجازی و از طریق پیام رسان بله برای ثبت ارز خود اقدام کنند.

محمدی تاکید کرد: متقاضیان در صورت شکایت از روند دریافت ارز می توانند با شماره تلفن ۱۲۴ یا ۱۱۱ تماس گرفته یا شکایت خود را به شماره ۳۰۰۰۷۰۰۱۲۴ ارسال کنند.

کد خبر: ۲۳۸٬۵۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha