۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
۵۶ پروژه کشاورزی و شیلاتی در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می شوند| ایجاد ۲۵۰۰ شغل جدید در هفته دولت
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

۵۶ پروژه کشاورزی و شیلاتی در استان بوشهر افتتاح و اجرایی می شوند| ایجاد ۲۵۰۰ شغل جدید در هفته دولت

بوشهر- محمدی زاده استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۶ پروژه کشاورزی و شیلاتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: ۲۵۰۰ شغل جدید از این طریق در هفته دولت سال جاری ایجاد می شود.

احمد محمدی زاده در حاشیه نشست مسئولان جهاد کشاورزی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: طرح‌های مختلف در حوزه کشاورزی استان بوشهر طی دو سال اخیر، اجرایی و عملیاتی شده و اشتغال قابل توجهی نیز ایجاد شده است.

وی افزود: در حوزه شیلات شاهد شتاب بخشی در طرح های آبزی پروری هستیم و پرورش میگو و ماهی در قفس رشد محسوسی داشته اند.

استاندار بوشهر یادآور شد: در هفته دولت تعداد ۹ پروژه شیلاتی از جمله ۶ پروژه بزرگ ماهی در قفس به بهره برداری می رسد که علاوه بر افزایش ۳ هزار تنی ماهی پرورشی، اشتغال مناسبی نیز ایجاد می شود.

محمدی زاده بیان کرد: در حوزه کشاورزی نیز حجم و کیفیت تولیدات استان رشد خوبی داشته و در زمینه صادرات نیز به موفقیت قابل توجهی رسیده ایم.

استاندار بوشهر از افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۶ پروژه کشاورزی و شیلاتی در استان بوشهر خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال تعداد ۵۶ پروژه شامل ۴۷ پروژه کشاورزی و ۹ پروژه شیلاتی، افتتاح و اجرایی می شوند.

وی اضافه کرد: طرح های جهاد کشاورزی استان بوشهر با ۱۹ هزار و ۷۷۰ میلیارد ریال در این استان افتتاح و اجرایی می‌شوند و ۲۵۰۰ شغل جدید نیز ایجاد می شود.

استاندار بوشهر افزود: طرح های جهاد کشاورزی شامل صنایع تبدیلی، حوزه آب و خاک، تولیدات دامی، امور عشایر، منابع طبیعی، تعاون روستایی و شهرک های کشاورزی است.

محمدی زاده ابراز داشت: تعداد ۳۵ پروژه کشاورزی با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۶۰۴ میلیارد ریال به بهره برداری می‌رسد و ۱۲ پروژه نیز کلنگ زنی می شود.

کد خبر: ۲۳۸٬۴۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha