۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
۲۶۰ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در استان سمنان افتتاح می شود 
مدیرعامل آبفای استان سمنان:

۲۶۰ میلیارد تومان پروژه آبرسانی در استان سمنان افتتاح می شود 

سمنان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان سمنان از افتتاح ۳۳ طرح آبرسانی و عمرانی در حوزه آب و فاضلاب طی هفته دولت سازی جاری با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد تومان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار بازار، محمد طاهری پیش از ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور رسانه ها به میزبانی آبفای سمنان ضمن اشاره به افتتاح ۳۳ طرح عمرانی و آبرسانی در استان بیان کرد: برای این طرح ۲۶۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

وی درباره مهمترین پروژه های قابل افتتاح آبفا طی هفته دولت در استان سمنان ابراز کرد: احداث تصفیه‌خانه فاضلاب فدک شاهرود و تکمیل تصفیه‌خانه فاضلاب شهر دامغان به همراه خط انتقال به طول شش هزار متر از جمله طرح های قابل افتتاح هفته دولت در استان هستند.

مدیر شرکت آبفای استان سمنان با بیان اینکه آبرسانی روستایی نیز در زمره طرح های هفته دولت شرکت آبفا خواهد بود، بیان کرد: طرح آبرسانی به روستای ارمیان میامی شامل احداث خط انتقال به طول ۱۳ کیلومتر و دو ایستگاه پمپاژ در زمره این طرح ها است که آبرسانی به این روستا را ارتقا می بخشد.

طاهری با بیان اینکه ایستگاه پمپاژ و خط انتقال چدن داکتیل بطول دو هزار و ۵۰۰ کیلومتر به شهر جدید ایوانکی ، حفر و تجهیز یک حلقه چاه تامین آب شرب روستای فولاد محله، تامین آب شرب و افزایش قدرت و حفاری چاه جدید و تجهیز چاه روستای رستم آباد در زمره دیگر طرح های قابل افتتاح طی هفته دولت در استان سمنان هستند، گفت: تامین آب شرب شهر کلاته رودبار شامل حفر و تجهیز یک حلقه چاه و اجرای خط انتقال به طول ۴.۵ کیلومتر و اجرای خط برق به طول یک هزار متر از دیگر طرح ها است.

وی با بیان اینکه آبرسانی به مجتمع کوه زر که شامل احداث خط انتقال، ایستگاه پمپاژ و مخزن ۵۰۰ متر مکعبی از دیگر طرح های قابل افتتاح طی هفته دولت در استان سمنان است، افزود: شبکه جمع آوری فاضلاب طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سمنان به طول سه کیلومتر و آبرسانی به طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان به طول هفت کیلومتر از دیگر طرح ها است.

مدیرکل آبفای استان سمنان با بیان اینکه چند طرح نیز طی هفته دولت در استان کلنگ زنی می شود، گفت: تجهیز ایستگاه پمپاژ سوکان، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و خط انتقال شهر شاهرود به طول شش کیلومتر، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و خط انتقال شهر کالپوش میامی به طول سه کیلومتر و ... جزئی از این پروژه ها هستند.

طاهری بیان کرد: مجموعاً ۱۰ پروژه با اعتبار ۵۲ میلیارد تومان در هفته دولت با حضور مسئولان استانی و کشوری در سراسر استان سمنان کلنگ زنی خواهد شد که هدف عمده این طرح ارتقای طرح های آبرسانی و فاضلاب محسوب می شود.

کد خبر: ۲۳۸٬۴۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha