ارائه اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی با قابلیت اتصال هزار نفر
سخنگوی شرکت مخابرات خبر داد

ارائه اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی با قابلیت اتصال هزار نفر

بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات گفت: اینترنت وای فای رایگان در پایانه مرزی مهران، چزابه، شلمچه و خسروی برقرار است، اما در پایانه مرزی تمرچین و باشماق تا آخر هفته در دسترس زائران قرار خواهد گرفت.

به گزارش بازار، محمدرضا بیدخام مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل و سخنگوی شرکت مخابرات درباره ارائه اینترنت رایگان در پایانه‌های مرزی اظهار کرد: راهپیمایی اربعین حسینی یکی از مهم‌ترین و بزرگترین رویدادهای مذهبی در دنیاست و مسلماً نقش ارتباطات باکیفیت نیز در هرچه بهتر برگزار شدن این مراسم به ویژه در پایانه‌های مرزی حائز اهمیت است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین افتخارات شرکت مخابرات ایران، تلاش و ارائه خدمات پایدار و با کیفیت در طول ایام برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی در مناطق و مسیرهای ارتباطی به پایانه‌های مرزی است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته به لطف خداوند و تلاش شبانه روزی همکاران، برنامه تقویت و افزایش شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی در مناطق درگیر، تأمین نیازهای اپراتورهای ثابت و سیار و همچنین تأمین نیازهای ارتباطی سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با مراسم اربعین حسینی اجرایی می‌شود.

بیدخام با اعلام اینکه امسال فعالیت و حضور تیم‌های فنی در حوزه پشتیبانی و مانیتورینگ شبکه‌های ارتباطی به صورت ۲۴ ساعته در دستور کار است گفت: امسال طبق سنوات گذشته، اینترنت وای فای به صورت رایگان در پایانه‌های مرزی به زائران با قابلیت اتصال حدأقل هزار نفر به صورت همزمان ارائه می‌شود.

وی افزود: در حال حاضر اینترنت وای فای رایگان در پایانه مرزی مهران واقع در استان ایلام، پایانه چزابه و شلمچه در استان خوزستان و پایانه مرزی خسروی در استان کرمانشاه برقرار است و زائران می‌توانند از اینترنت رایگان استفاده کنند، اما در پایانه مرزی تمرچین و پایانه مرزی باشماق اینترنت وای فای رایگان تا آخر هفته در دسترس زائران قرار خواهد گرفت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: تمرکز ما بر پایانه‌های مرزی است بطوریکه اینترنت وای فای رایگان در کل پایانه مرزی پوشش دارد. ما اینترنت وای فای رایگان را روی سیم کارت همراه اول فعال کردیم یعنی مشترکین می‌توانند شبکه وای فای اول را انتخاب کرده و از اینترنت وای فای به صورت متمرکز استفاده کنند، اما وقتی از محدوده پایانه‌های مرزی خارج شوند اتصال و ارتباط برقرار نخواهد شد.

بیدخام از تقویت کلیه زیرساخت‌های شبکه‌های ارتباطی در استان‌های درگیر با اربعین حسینی خبر داد و گفت: نیازهای اپراتورها به صورت کامل تأمین شده است.

کد خبر: ۲۳۸٬۳۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بازنشسته منتظر الحقوق DE ۰۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۱
      1 0
      حقوق کارمندان و بازنشستگان شرکت تلفنی را با تعویق می‌دهید و بیمه کارکنان شرکتی تان را نپرداخته اید سنوات سالیانه شان را نپرداخته اید ، حق الناس به گردن دارید ، آنوقت افتخار تان اینترنت مجانی به زائران کربلا است ، زائر اگر برای خلوص و زیارت می‌رود باید ذوب در زیارت و دعا باشد نه سرش تو گوشی و پیام باشد