۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۷
«زنجان» استان معین در ساخت و احداث زیربنای مرز تمرچین شد
مدیرکل راهداری استان زنجان:

«زنجان» استان معین در ساخت و احداث زیربنای مرز تمرچین شد

زنجان- مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: زنجان به عنوان استان معین در ساخت و احداث زیربنای مرز تمرچین انتخاب شده و در صورت تقاضای زائران آمادگی اعزام اتوبوس به مرز تمرچین را داریم.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، جعفر قزوینیان گفت: طرح جابه‌جایی زائران اربعین حسینی از ۲۷ مردادماه آغاز شده و تا ۲۰ شهریور ادامه دارد و ۱۳۵ دستگاه اتوبوس کار خدمت‌رسانی به زائران را برعهده خواهند داشت.

وی ابراز کرد: امسال با رایزنی‌های صورت گرفته ۵۷ دستگاه (VIP)۲۵ نفره، ۲۳ دستگاه اتوبوس با ظرفیت ۳۲ نفر و ۵۰ دستگاه اتوبوس ۴۲ نفره کار جابه‌جایی به مرزهای مورد انتخاب زوار را انجام خواهند داد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه بیش از ۹۰ درصد ظرفیت ناوگان اتوبوس زنجان در اختیار اعزام زائران اربعین است، بیان کرد: برای جاماندگان زائرین اربعین، اعزام به مشهد همانند سنوات گذشته انجام خواهد شد.

قزوینیان یادآور شد: تجربه سال‌های گذشته نشان می‌دهد با توجه به فاصله زمینی با کربلا اغلب مردم مرز مهران را برای رفت و برگشت انتخاب می‌کنند و ۹۵ درصد اعزام‌های سال گذشته نیز به مقصد مرز مهران بوده است.

وی با اشاره به اینکه زنجان به عنوان استان معین در ساخت و احداث زیربنای مرز تمرچین انتخاب شده است، تصریح کرد: در صورت تقاضای زائران آمادگی اعزام اتوبوس به مرز تمرچین را داریم.

مدیر کل راهداری استان زنجان، از آغاز فروش بلیت به صورت حضوری و اینترنتی خبر داد و گفت: در ۳ ترمینال زنجان، ابهر و خدابنده آماده پذیرایی از زائرین خواهیم بود و متقاضیان می‌توانند به صورت حضوری از دفاتر فروش بلیت در پایانه‌ها و یا از طریق سایت شرکت‌های مسافربری اقدام به تهیه بلیت کنند و تلاش داریم که تقاضای سفر عادی را نیز در کنار سفر اربعین پوشش دهیم و در این راستا باید ناوگان حمل و نقل درون‌شهری در تأمین ناوگان جایگزین کمک‌های لازم را در اختیار راهداری قرار دهد.

کد خبر: ۲۳۸٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • جواد IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۳۰
      0 0
      به غیر از مهران اتوبوس ها به هیچ کدوم از مرزها نمی روند