۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰
اجرای یک هزار طرح صنعتی در استان البرز
مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی البرز خبر داد؛

اجرای یک هزار طرح صنعتی در استان البرز

کرج- مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از سرمایه گذاری یک هزار و شش طرح صنعتی با ارزش ریالی ۱۹۰ هزار میلیارد ریال در شهرکهای صنعتی دولتی استان البرز خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز، حمیدرضا عقاب نشین ضمن اعلام این خبر گفت: هم اکنون یک هزار و شش طرح صنعتی در شهرکهای صنعتی دولتی استان البرز وجود دارد که سرمایه گذاری آنها بالغ بر ۱۹۰ هزار میلیارد ریال است.

عقاب نشین درباره میزان اشتغال ایجادی این طرح های صنعتی عنوان داشت: این طرحهای صنعتی در صورت نهایی شدن ۴۲ هزار و ۶۴۲ شغل را به اشتغال استان البرز، اضافه خواهند کرد.

عقاب نشین درباره تعداد واحد های بهره برداری شده در شهرکهای صنعتی دولتی استان البرز اظهار داشت: هم اکنون یک هزار و ۷۱۴ واحد صنعتی بهره برداری شده در استان البرز داریم که با میزان سرمایه گذاری ۱۴۰ هزار میلیارد ریالی خود موفق به ایجاد ۴۶ هزار و ۷۹۳ شغل شده اند.

بنا به گفته مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان البرز از مجموع یک هزار و شش طرح صنعتی یاد شده هم اینک ۲۴۹ طرح در مرحله تخصیص زمین، ۱۰۹ طرح صنعتی در مرحله دیوار کشی، ۸۰ طرح صنعتی در مرحله ابتدایی اجرای اسکلت، ۱۴۸ طرح صنعتی در مرحله تکمیل اسکلت، ۲۴۱ طرح صنعتی در مرحله تکمیل سالن تولید و ۱۷۹ طرح صنعتی در مرحله نصب ماشین آلات قرار دارند.

عقاب نشین تصریح کرد: هم اینک در مجموع دو هزار و ۷۲۰ واحد بهره برداری شده صنعتی و طرح صنعتی در شهرکهای صنعتی دولتی استان البرز شامل شهرکهای صنعتی اشتهارد، نظرآباد، کوثر و امیدالبرز مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر: ۲۳۸٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha