۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲
اطلاعات کامل راهداری ویژه زائران در صفحه ویژه اربعین نرم‌ افزار ۱۴۱
سازمان راهداری اعلام کرد

اطلاعات کامل راهداری ویژه زائران در صفحه ویژه اربعین نرم‌ افزار ۱۴۱

رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: به منظور تسهیل سفر و افزایش رفاه زائران، صفحه ویژه اربعین حسینی در پایگاه و نرم‌افزار کاربردی ۱۴۱ طراحی و پیاده سازی شده است.

به گزارش بازار، منصور فخاران افزود: آخرین اخبار مسیرهای منتهی به مرزهای شش گانه و آخرین اخبار از شرایط حمل و نقل برون شهری در ایام طرح اربعین حسینی تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ در پایگاه ۱۴۱ صفحه ویژه اربعین حسینی و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای افزود: امکان مسیریابی از تمام شهرهای کشور به مقاصد شش گانه اربعین حسینی با قابلیت مشاهده امکانات بین راهی شامل مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی، مساجد، امداد خودرو و وضعیت آب و هوا، آخرین تصاویر دوربین‌های نظارت تصویری محورهای منتهی به مرزها نیز در صفحه ویژه اربعین حسینی قابل مشاهده است.

فخاران با بیان این‌که زائران اربعین حسینی می‌توانند شکایات خود را در صفحه یادشده ثبت کنند، گفت: کاربران جاده‌ای و زائران اربعین حسینی می‌توانند شکایات مسافری را از طریق سایت و تلفن ۱۴۱ و شکایات مربوط به راه‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی، حوزه نماز و نمازخانه‌های بین راهی را از طریق تلفن ۱۴۱ ثبت و پیگیری کنند و در صورت شکایت از شرکت‌های مسافربری، کاربران جاده‌ای می‌توانند تصویر بلیت را حداکثر ظرف مدت ۷۲ ساعت در سایت ۱۴۱ بارگزاری کنند، در غیر این صورت شکایت مختومه خواهد بود.

وی افزود: مدت زمان بررسی شکایات حداکثر ۱۰ روز کاری خواهد بود.

وی گفت: بخش ویژه ناوگان پاکستانی و ترکیه‌ای با قابلیت ترجمه سایت و نرم افزار کاربردی ۱۴۱ به زبان‌های اردو و ترکی استانبولی و تعیین مسیر ناوگان عمومی ترکیه‌ای و پاکستانی برای تسهیل در سفر زائران و رانندگان خارجی نیز در دسترس است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های این سازمان همچنین از دسترسی به رادیو اربعین در صفحه اربعین سایت ۱۴۱ خبر داد.

گفتنی است صفحه اربعین سایت ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های سازمان به نشانی www.۱۴۱.ir/arbaeen در دسترس است.

کد خبر: ۲۳۸٬۲۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha