۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
۳۵ درصد دام های مولد کشتار شدند
نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس:

۳۵ درصد دام های مولد کشتار شدند

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به عدم توجه به تامین نهاده های دامی گفت: حدود ۳۵ درصد دام های مولد روانه کشتارگاه ها شده اند.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به عدم توجه به تامین نهاده های دامی بیان داشت:‌ حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد دام های مولد ما به کشتارگار رفتند.

عضو کمیسیون کشاورزی ادامه داد: سال ۸۵ در دولت نهم که بنده فرماندار بودم شهرک صنعتی پشرت را ایجاد کرده بودیم که در دولت دهم هم به آن توجه شد ولی متاسفانه در دولت های یازدهم و دوازدهم به آن اهمیت داده نشد و آن شهرک مسکون ماند.

وی با بیان این که در حال حاضر برخی محصولات از کشورهای همسایه وارد می شود، به تولید ۳.۵ میلیون تن مرکبات اشاره کرد و با اشاره به مزیت های خوب اقتصادی مناطق آزاد بیان داشت:‌ شکی در این موضوع نیست که منطقه آزاد اقتصادی می تواند گشایش های خوب اقتصادی را به همراه داشته باشد ولی بعضا برخی از این مناطق اقتصادی به جای اینکه بین واردات و صادرات تراز منظمی ایجاد کرده باشند به مرکزی برای واردات تبدیل شدند.

وی نظارت برای تبدیل منطقه آزاد به محل صادرات کالا را ضروری دانست و گفت: منطقه آزاد اقتصادی می تواند گشایش اقتصادی ایجاد کند.

کد خبر: ۲۳۸٬۱۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha