۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲
کمیسیون اقتصادی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در اجرای حذف ارز ترجیحی را  بررسی می‌کند

کمیسیون اقتصادی تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد دولت در اجرای حذف ارز ترجیحی را بررسی می‌کند

نمایندگان کمیسیون اقتصادی مجلس هفته جاری تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد دولت پس از اجرای طرح حذف ارز ترجیحی در سال را رسیدگی خواهند کرد.

به گزارش بازار، دستور کار کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در تاریخ (یکشنبه 29 مردادماه) لغایت (سه‌شنبه 31 مردادماه) به شرح ذیل اعلام شد؛

نمایندگان کمیسیون اقتصادی روز یکشنبه با دعوت از رئیس کل بانک مرکزی، لایحه ارجاع اختلاف بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری بررسی خواهند کرد، همچنین به تقاضای تعدادی از نمایندگان برای تحقیق و تفحص از بررسی عملکرد دولت پس از اجرای طرح حذف ارز ترجیحی در سال رسیدگی می‌کنند، بررسی وضعیت تامین ارز مورد نیاز برای خریداری حواله‌های کارنه تیر(سند بین‌المللی گمرکی) نیز در دستور کار این روز نمایندگان کمیسیون اقتصادی جای گرفته است.

نمایندگان کمیسیون اقتصادی همچنین در این روز طرح فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه بیمه را بررسی خواهند کرد و لایحه ارجاع شرکت سهامی بیمه ایران و دولت پادشاهی بحرین به داوری را بررسی خواهند کرد. رای‌گیری نهایی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته‌بازی(اعاده شده از شورای نگهبان) نیز در دستور کار این روز نمایندگان قرار دارد.

این گزارش می‌افزاید: نمایندگان کمیسیون اقتصادی روز دوشنبه طرح اصلاح قانون نظام صنفی کشور بررسی می‌کنند.

جلسه هیأت رئیسه کمیسیون درباره بررسی اخبار روز و نحوه رسیدگی به طرح‌ها و لوایح و امور نظارتی نیز روز سه‌شنبه برگزار می‌شود.

کد خبر: ۲۳۸٬۰۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha