۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷
تلاش برای تکمیل پروژه های راهسازی همدان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد
مدیرکل راه و شهرسازی همدان تاکید کرد

تلاش برای تکمیل پروژه های راهسازی همدان با پیشرفت فیزیکی بیش از ۷۰ درصد

همدان - مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه اولویت برنامه های راه و شهرسازی تکمیل پروژه‌هایی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

به گزارش خبرنگار بازار، داریوش حسینی ظهر پنج شنبه در جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان همدان که در سالن جلسات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان برگزار شد؛ ضمن تشکر از میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به شعار سال که از سوی رهبر انقلاب تعیین شده، بیان کرد: با توجه به شعار جهش تولید باید پیشبرد پروژه‌های مهم استان همدان را در دست اقدام قرار داد و پیگیر تخصیص‌های ۱۰۰ درصدی پروژه‌ها بود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به بحث گرانی مسکن و تورم به وجود آمده در جامعه، عنوان کرد: یکی از راهکارهای مورد نظر وزارت راه و شهرسازی در این خصوص، اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تأمین زمین به روش‌های مختلف برای اقشار واجد شرایط است.

وی با اشاره به اینکه طرح اقدام ملی مسکن به دو صورت اجاره ۹۹ ساله و فروش اقساطی پنج ساله ابلاغ شده است، گفت: در جایی که ساخت و ساز انجام می‌گیرد اگر قیمت زمین یک سوم قیمت ساخت باشد به صورت اجاره ۹۹ ساله و در جاهایی که بیشتر است به صورت فروش اقساطی پنج ساله در نظر گرفته می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان همدان ادامه داد: با توجه به بخشنامه اخیر وزارت راه و شهرسازی، به افرادی که به صورت انفرادی و یا گروهی در اجاره ۹۹ ساله و فروش اقساطی متقاضی باشند زمین واگذار خواهیم کرد.

حسینی یادآور شد: طی برنامه ریزی انجام شده در وزارت راه و شهرسازی موضوع تأمین مسکن در کشور پیگیری می‌شود و با استفاده از ظرفیت‌های موجود در تمامی استان‌ها منابع خوبی برای احداث مسکن تأمین خواهد شد.

وی تکمیل پروژه‌های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی را مورد اشاره قرار داد و گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه اولویت برنامه راه و شهرسازی تکمیل پروژه‌هایی با بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی است.

کد خبر: ۲۳٬۷۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha