۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۱
فراخوان عمومی پروژه‌های مطالعاتی وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل

فراخوان عمومی پروژه‌های مطالعاتی وزارت راه و شهرسازی در حوزه حمل و نقل

افندی زاده، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از فراخوان عمومی پروژه‌های پژوهشی-تحقیقاتی سال ۱۴۰۲ این معاونت برای واگذاری به مراکز پژوهشی و دانشگاهی خبر داد.

به گزارش بازار، شهریار افندی‌زاده معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، با اعلام فراخوان عمومی پروژه‌های پژوهشی - تحقیقاتی سال ۱۴۰۲ این معاونت، هدف از این فراخوان را که به طور رسمی در سایت رسمی وزارت راه و شهرسازی درج شده است، جذب مراکز پژوهشی و دانشگاهی ذی‌صلاح برای انجام پروژه‌های پژوهشی - تحقیقاتی معاونت حمل‌ونقل برای سال ۱۴۰۲ برشمرد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تاکید کرد: تعریف و تدوین عناوین پروژه‌های پژوهشی - تحقیقاتی حوزه معاونت حمل‌ونقل در راستای پروژه‌های مطالعاتی این معاونت انجام گرفته تا پیش‌نیازهای مطالعاتی و اجرایی حوزه حمل و نقل را تامین کند.

وی افزود: برای نیل به این هدف، در سه ماهه چهارم سال ۱۴۰۱ سلسله نشست‌های تخصصی با همکاری دفاتر حوزه معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در این مقطع پروژه پژوهشی - تحقیقاتی با موضوع "ساخت مدل برای طرح‌های زیربنایی حمل و نقل" به فراخوان گذاشته می‌شود.

افندی‌زاده همچنین یادآور شد: اسناد پیش نیاز برای شرکت در این فراخوان، دربردارنده «الگوی اسناد ارزیابی کیفی RfQ» و «رئوس کلی شرح خدمات موضوع» در تارنمای رسمی وزارت راه و شهرسازی به نشانی https://www.mrud.ir، بخش "پروژه‌های مطالعاتی معاونت حمل و نقل"، بارگذاری شده است.

وی خاطر نشان کرد: واپسین مهلت برای ارسال اسناد، حداکثر تا تاریخ هجدهم شهریور ماه ۱۴۰۲ است.

کد خبر: ۲۳۷٬۸۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha