۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷
معرفی بهترین نهال گردو پیوندی و پربار در تهران

معرفی بهترین نهال گردو پیوندی و پربار در تهران

تهران یکی از مناطق با اقلیم معتدل و با ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا است.

به گزارش بازار، تهران یکی از مناطق با اقلیم معتدل و با ارتفاع ۹۰۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا است.با توجه به آب و هوا معتدله ای که دارد زمینه کاشت و پرورش بسیاری از انواع نهال میوه از جمله نهال گردو را داشته که می توانید با آن به یک سود تجاری و درآمد بالا برسید.به نقل از نهالستان نوین گردو به معرفی بهترین نهال گردو در تهران می پردازیم.

بهترین نهال گردو در تهران کدام است ؟

با توجه به آب و هوا استان تهران, این منطقه زمینه کاشت بهترین ارقام نهال گردو پیوندی را دارد.در این قسمت به معرفی ۳ نهال گردو پربازده و بی نظیر در باردهی در استان تهران می پردازیم :

نهال گردو چندلر پیوندی

یکی از بهترین نهال گردو پیوندی با بازدهی بالا و کیفیت بی نظیر که مناسب اقلیم معتدل و نیمه سردسیر است خرید نهال گردو چندلر پیوندی می باشد.این نهال در ارتفاع ۴۰۰ تا ۱۵۰۰ متر از سطح دریا کاشته شده و بازدهی مطلوبی را به همراه دارد.

از ویژگی های چندلر می توان به ارتفاع کوتاه, باردهی تجاری, محصولات باکیفیت, دیرگل و زودبازده بودن اشاره داشت.این نهال بومی کشور آمریکا است که که اصالتی جهانی و طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

نهال گردو اسرائیلی

یکی از پربارترین نهال گردو مناسب اقلیم معتدل, نهال گردو اسرائیلی است.این نهال باردهی تجاری بین ۵ تا ۶ تن دارد.زودبازده بوده و محصولات آن بسیار باکیفیت و خوش طعم است.این درخت اصالتا ایرانی است اما از قدیم تا به حال به نام گردو اسرائیلی معرفی شده است.

باردهی درخت گردو اسرائیلی خوشه ای بوده و از درختان پرطرفدار و بسیار محبوب به دلیل باردهی و کیفیت است.

نهال گردو خوشه ای ژنوتیپ برتر

نهال گردو خوشه ای مناسب کاشت برای مناطق معتدل با ارتفاع ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ متر از سطح دریا است.این نهال با باردهی خوشه ای و تجاری که دارد با این نام معرفی شده است.از نهال گردو پرطرفداری است که از سال اول باردهی را آغاز می کند.

ارتفاع درخت حدود ۱۴ متر است.طعم محصولات بسیار خوشمزه و چرب است.جزو ارقام دیرگل و مقاوم به سرما بهاره است.

نهال گردو فرنور پیوندی

نهال گردو فرنور مناسب اقلیم کوهستانی و سردسیر است.برخی از مناطق تهران مثل لواسان و.. جزو مناطق سردسیر هستند و حتما باید نهال گردو مناسب اقلیم سردسیر برای آنها کاشته شود.فرنور یکی از مقاوم ترین ارقام نهال گردو به سرما است که باردهی بالایی تا ۶ تن دارد.

این نهال در ارتفاعات بالا کاشته شده و بازدهی و کیفیت بسیار مطلوبی دارد.می توانید فرنور را برای کاشت در مناطق سردسیر تهران انتخاب کنید.

چه نهال میوه ای مناسب کاشت در تهران است ؟

با توجه به اقلیم و آب و هوا تهران, درختان و گیاهان بسیار زیادی در این منطقه کاشته می شود.از مهم ترین نهال میوه هایی که باردهی تجاری و عمر اقتصادی بالایی دارد در این منطقه پرورش می یابند.

پرسودترین و پربازده ترین نهال میوه,نهال گردو که مناسب اقلیم تهران است را معرفی کردیم اما علاوه بر این نهال میوه دیگر ارقام نهال برای کاشت وجود دارد که در ادامه به معرفی آنها نیز می پردازیم.

  • نهال خرمالو
  • نهال انجیر
  • نهال گلابی
  • نهال زردالو
  • نهال گوجه سبز

بهترین نهالستان خرید نهال گردو در تهران

خرید نهال میوه مستلزم توجه و آگاهی است.بایستی نهال خود را از مرکزی معتبر تهیه نمایید که سلامت نهال ها را تضمین کند.

نهالستان نوین گردو بزرگترین و معتبرترین مرکز تولید و عرضه نهال گردو در خاورمیانه است که تمامی ارقام نهال را با کارت سلامت و بهداشت و با تضمین قیمت و کیفیت عرضه می کند.

جهت خرید, مشاوره و اطلاع از قیمت نهال گردو می توانید با کارشناسان نوین گردو تماس بگیرید.

جمع بندی آخر

با توجه به بازدهی و سود بالایی که گردو دارد بسیاری از مردم از کاشت نهال گردو استقبال می کنند.این نهال بسیار پربار بوده و عملکرد تجاری و مطلوبی دارد.

نهال گردو در اقلیم معتدل و سردسیر کاشته می شود.تهران یکی از مناطق با آب و هوا معتدل و نیمه سردسیر است که بستر کاشت درخت گردو را دارد.

بنا بر گفته نهالستان نوین گردو به معرفی بهترین نهال گردو در تهران پرداختیم.از ویژگی و خصوصیات تمامی نهال ها بعلاوه میزان باردهی و رشد آنها گفتیم.جهت خرید نهال گردو می توانید با کارشناسان نوین گردو تماس بگیرید.

منبع خبر : نهالستان نوین گردو

آدرس وبسایت : gerdo.pro

تماس : ۱۲۴۳۵۹۷-۰۹۱۲

کد خبر: ۲۳۷٬۶۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha