۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی در زنجان کار خود را آغاز کرد
با حضور معاون امور وزارت صمت:

نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی در زنجان کار خود را آغاز کرد

زنجان- هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی وتجهیزات وابسته در زنجان کار خود را آغاز کرد.

به گزارش بازار، هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی وتجهیزات وابسته در زنجان به لحاظ کمی ۱۵ درصد افزایش داشته و در غرفه ماشین آلات معدنی هم رتبه بسیار بالایی دارد.

در این نمایشگاه ۷۰ شرکت کننده از استان های تهران، اصفهان، البرز، قزوین، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی و غربی، گیلان و نمایندگانی از کشورهای سوئد، نروژ، چین و ترکیه شرکت کرده اند.

متراژ نمایشگاه ۶ هزار متر مربع است و بیشترین مشارکت در زمینه معادن، شرکت های دانش بنیان حوزه فرآوری، ماشین آلات معدنی وراهسازی، تولیدکنندگان پمپ و الکترو موتورهای مورد مصرف در معادن، تجهیزات خردایش و فرآوری است و همچنین زمینه فعالیت مشارکت کنندگان در گروه کالایی شامل معادن روباز و زیرزمینی، اکتشاف، استخراج، بهره برداری و فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی، مهندسین مشاور و پیمانکاران معادن، تولیدکنندگان تجهیزات خردایش و فرآوری مواد معدنی و غیره است.

هشتمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی، ماشین آلات معدنی و راهسازی وتجهیزات وابسته در زنجان از ۲۴ مردادماه شروع شده و به مدت چهار روز ادمه دارد.

کد خبر: ۲۳۷٬۴۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha