۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
اشتغالزایی برای ۱۶۱۸ نفر در استان مرکزی/  ۸۱ طرح کشاورزی افتتاح می شود
رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی:

اشتغالزایی برای ۱۶۱۸ نفر در استان مرکزی/ ۸۱ طرح کشاورزی افتتاح می شود

اراک - رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: همزمان با افتتاح ۸۱ طرح کشاورزی در استان برای هزار و ۶۱۸ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد می شود.

مجید آنجفی در گفتگو با خبرنگار بازار از افتتاح ۸۱ طرح کشاورزی آماده بهره برداری استان مرکزی با سه هزار و ۶۴۰ میلیارد ریال اعتبار همزمان با هفته جهاد کشاورزی خبر داد و اظهار داشت: با افتتاح این طرح‌های کشاورزی برای ۵۹۳ نفر به صورت مستقیم و یک هزار و ۲۵ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

آنجفی افزود: طرح‌های کشاورزی شهرستان‌های آشتیان، خمین، زرندیه، کمیجان، اراک، تفرش، ساوه، شازند، محلات، فراهان، دلیجان، تفرش و خنداب در هفته جهاد کشاورزی مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی با اشاره به افزایش قابل توجه تولیدات دامی استان طی سال گذشته گفت: سال گذشته تولید گوشت مرغ با ۱۴ درصد رشد و تولید شیر نیز با رشد ۵ درصدی روبرو بوده است.

وی عنوان داشت: با وجود رشد تولیدات کشاورزی، میزان سرمایه گذاری متناسب با نیاز بخش کشاورزی نبوده و شاهد کمترین حجم سرمایه گذاری در این حوزه هستیم و لازم است که با در اختیار قرار دادن تسهیلات ارزان قیمت و در نظر گرفتن معافیت‌های ویژه زمینه سرمایه گذاری را در بخش‌های کشاورزی فراهم کنیم که در این راستا با استفاده از هدف گذاری و سیاست گذاری‌های صورت گرفته به دنبال رشد تولیدات بخش کشاورزی استان در سال ۹۹ هستیم.

کد خبر: ۲۳٬۷۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha