۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
عملکرد دولت در بخش راه و مسکن گلستان مطلوب نبود
نماینده مردم غرب گلستان:

عملکرد دولت در بخش راه و مسکن گلستان مطلوب نبود

گرگان- ایری، نماینده مردم غرب گلستان در مجلس گفت: عملکرد دولت در زمینه مسکن و راه های بین شهری متأسفانه آن چیزی که مدنظر بود، تحقق پیدا نکرده است.

عبدالجلال ایری در گفتگو با خبرنگار بازار، در ارتباط با عملکرد مدیران استان گلستان در زمینه های زیرساختی و توسعه استان اظهار کرد: به تناسب هر دولتی وقتی در راس امور اجرایی قرار می گیرد تلاش می کند که نیروها و جریان های فکری همسو با مجموعه تفکرات خود را در راس مدیریت قرار بدهد و قاعدتاً استان گلستان هم از این قاعده مستثنی نیست.

نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی افزود: تمام تلاش ها و اقداماتی که در زمینه های زیرساختی استان از قبیل برق، گاز و دیگر موضوعات زیرساختی انجام شده برای این هدف بود که اتفاقات مثبتی را رقم بزنند.

وی بیان کرد: اما دلیل به نتیجه نرسیدن غالب پروژه هایی که مدیران برنامه ریزی می کنند از جنبه عدم تامین اعتبار و بودجه است.

ایری گفت: ما مصوّبات خوبی را در سطح کلان کشور در قالب بودجه های مختلف داریم ولی این مصوبات تا زمانی که تخصیص پیدا نکند و اجرا نشود، مردم بازخورد خوبی را از عملکرد مدیران ندارند.

نماینده مردم غرب گلستان تصریح کرد: متاسفانه در سطح استان گلستان با چنین ضعفی مواجه هستیم؛ در واقع عدم تخصیص اعتبارات بودجه ای مشکلات مختلفی ایجاد می کند؛ ولی عملاً چنین چیزی نیست و باید از سوی رئیس دستگاه اجرایی استان یا رئیس دستگاه های مربوطه و مدیران کل، در راستای جذب این اعتبارات تلاش هایی انجام بشود.

وی ادامه داد: هر جایی که مدیران نتوانستند اعتباری را جذب کنند متاسفانه پروژه ها هم اجرا نشد ولی در برخی زمینه ها نیاز به اعتباری هم نبود؛ بسیاری از مدیران می توانستند با ابتکار عمل های خوبی پروژه ها را اجرا کنند.

ایری تصریح کرد: به طور مثال در زمینه راه روستایی خوب عمل شد ولی در زمینه راه های بین شهری متأسفانه آن چیزی که مدنظر بود، تحقق پیدا نکرده است؛ در زمینه احداث مسکن و نهضت ملی مسکن و موضوعاتی مانند شهرسازی و عمرانی متأسفانه ما جزو استان هایی هستیم که انتظارات برآورده نشد.

کد خبر: ۲۳۷٬۴۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha