۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸
انتصاب معاونان و مدیران جدید در سازمان برنامه و بودجه کشور

انتصاب معاونان و مدیران جدید در سازمان برنامه و بودجه کشور

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در احکام جداگانه‌ای، هشت تن از معاونان و مدیران زیرمجموعه سازمان برنامه و بودجه را تغییر داد.

به گزارش بازار، داود منظور معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در احکام جداگانه‌ای، رحیم ممبینی را به‌عنوان جانشین رئیس سازمان؛ حمید امانی همدانی را به‌عنوان معاون هماهنگی برنامه، بودجه و نظارت؛ سیدمهدی نیازی را به‌عنوان سرپرست معاونت تولیدی، فنی و زیربنایی؛ حمیدرضا مقصودی را به‌عنوان سرپرست امور اقتصاد کلان؛ محمد ابراهیم‌نیا را به‌عنوان سرپرست امور آب، کشاورزی و منابع طبیعی؛ افشین خدامرادی را به‌عنوان سرپرست مرکز فناوری اطلاعات، ارتباطات و امنیت فضای مجازی؛ حسن خودروان را به‌عنوان سرپرست هسته گزینش و محمدرضا رستمی، را به‌عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان، منصوب کرد.

بر اساس این گزارش داود منظور در نشست شورای معاونان و مدیران سازمان که - دوشنبه ۲۳ مردادماه ۱۴۰۲- برگزار شد، گفت: هدف از جابه‌جایی‌های مدیریتی، انسجام مدیریتی در جهت ایفای نقش هرچه مؤثرتر در راهبری توسعه کشور و همچنین تحقق اهداف دولت و برنامه‌های اعلام‌شده از سوی رئیس‌جمهور می‌باشد.

معاون رئیس‌جمهور با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه مسئولیت رشد و توسعه کشور را به‌عهده دارد، افزود: برای تحقق رشد اقتصادی و توسعه در کشور باید با بالابردن انسجام در سازمان، تمام اقدام‌های لازم برای فعال‌تر شدن موتور رشد اقتصادی در کشور صورت گیرد.

منظور سپس با تأکید بر اینکه مسئولیت سازمان برنامه و بودجه فقط توزیع بودجه نیست، افزود: لازم است برای تحقق رشد اقتصادی در کشور، سازمان برنامه و بودجه هم اوضاع کشور را پایش و کنترل کند و هم با استفاده از ابزارهای بودجه‌ای، راهبری‌های نظارتی لازم را نسبت به دستگاه‌ها اعمال نماید تا با هماهنگی و هم‌افزایی، مسئولیت‌های مهم و فراگیر سازمانی به‌خوبی انجام شود.

رئیس سازمان برنامه بودجه در ادامه بر رصد مستمر مسائل کشور در چارچوب سیاست‌های سازمانی در امور بخشی مختلف تاکید کرد و مدیران سازمانی را مکلف نمود تا برنامه ریزی‌های لازم جهت تولید گزارشات تحلیلی در اولویت قرار گیرد.

کد خبر: ۲۳۷٬۴۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha