۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج

بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج

بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج، در اولین قدم از نصب، اقدام به طراحی نقشه آسانسور و سپس نصب با استفاده از بهترین قطعات می‌کند.

به گزارش بازار، بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج، در اولین قدم از نصب، اقدام به طراحی نقشه آسانسور و سپس نصب با استفاده از بهترین قطعات می‌کند. ترسیم نقشه، متناسب با پارامترهای فنی و ظاهری مختلف ساختمان انجام خواهد شد. با نصب صفر تا صد آسانسور پکیجی باکیفیت می‌توان از هزینه‌های بلندمدت جلوگیری به عمل آورد؛ بنابراین عملیات فنی و مکانیکی، برنامه‌ریزی و درنهایت بهره‌برداری از آن باید با کمک متخصصان انجام شود.

صفر تا صد نصب و راه اندازی آسانسور با اولیفت

برای نصب آسانسور باید ابتدا از مکان نصب، نقشه تهیه شده تا بهترین مکان انتخاب شود. پس از آن، باید کف چاله آسانسور، آماده‌شده و آهنکشی و یا بولت کاری سپس ریل آسانسور نصب شود. نصب آسانسور، نیازمند انجام محاسبات و مطالعات فنی مختلف از ابتدا می­باشد.

پس از انجام آهن‌کشی و نصب ریل، باید درب متعلق به طبقات مختلف نصب شود. در مهم‌ترین و شاید تخصصی‌ترین مرحله باید نصب مکانیکال آسانسور اعم از نصب موتور، اتاقک، فلکه هرزگرد، گاورنر، پاراشوت و دیگر تجهیزات الکتریکی صورت بگیرد. در آخرین مرحله، برق‌کشی آسانسور و راه اندازی آن انجام می‌شود.

همان گونه که بیان شد، انجام تمامی این مراحل نیازمند داشتن تخصص کافی است؛ بنابراین قبل از خرید و نصب آسانسور باید با کمک مشاوران، اطلاعات لازم را دریافت کنید. قبل از خرید باید از قیمت پکیج آسانسور مطلع شوید و بر اساس بودجه خود اقدام به خرید نمایید.

برای نصب آسانسور باید به موارد زیر دقت شود:

  • میزان ترافیک ساختمان
  • سنجش دوره اوج استفاده از آسانسور
  • تجاری یا مسکونی بودن ساختمان
  • امکان حمل ابزارهای سنگین با آسانسور
  • امکان حمل افراد معلول با آسانسور
  • و ... .

طراحی و ارائه نقشه‌های اجرایی آسانسورهای  MR و MRL

خرید آسانسور گیرلس برای افرادی مناسب است که دوست دارند از آسانسورهای بدون گیربکس استفاده کنند؛ زیرا دارای مزایای خاص خود هستند. معمولاً برای پیشگیری از اتلاف زمان، هزینه و بهینه‌سازی باید طراحی و ارائه نقشه‌های اجرایی آسانسورهای گیرلس MR و MRL به بهترین شکل ممکن انجام شود.

علاوه بر طراحی و ارائه نقشه مناسب باید از شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج بخواهید بهترین تجهیزات و قطعات جانبی را در هنگام نصب آسانسور به کار ببرد. درواقع از ریزترین قطعات و پیچ‌ها گرفته تا موتور و درب آسانسور باید کیفیت ایده‌آلی داشته باشند.

در طراحی و ارائه نقشه اجرایی آسانسور باید تحلیل اصولی انجام بگیرد و میزان ترافیک به‌خوبی سنجیده شود. سنجش این موضوع در ساختمان‌های پرترافیک بسیار مهم است. تمامی بارهای استاتیکی و دینامیکی قطعات آسانسور و بار مرتبط با ظرفیت آن به سقف چاه وارد خواهد شد؛ بنابراین این میزان بار باید محاسبه شود تا در زمان طراحی سازه چاه، مدنظر قرار داده شود.

شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج اولیفت با استفاده از بهترین و حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای نقشه‌کشی، طراحی آسانسورها را انجام می‌دهد. تمامی مراحل و به‌ویژه طراحی نقشه چاه، متناسب با آهن‌کشی و دیوار برشی انجام می‌شود. 

پکیج آسانسور اولیفت

نصب انواع آسانسورهای هیدرولیکی، گیرلس و پکیج

نصب انواع آسانسورهای هیدرولیکی، گیرلس و پکیج، بسته به نوع ساختمان می‌تواند تفاوت‌هایی داشته باشد. معمولاً به دو روش ترکیبی و یا پکیجی، آسانسورها توسط شرکت طراحی و نصب آسانسور پیاده‌سازی می‌شوند. انواع آسانسورهای ترکیبی از قطعات با برندهای مختلف تشکیل می‌شوند؛ اما در انواع آسانسورهای پکیجی از قطعات یک برند استفاده می‌شود.

معمولاً آسانسورهای پکیجی مقداری هزینه بالاتر دارند؛ اما در طولانی‌مدت کمتر دچار عیب خواهند شد و این موضوع در بلندمدت باعث کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

گارانتی، تعمیر و نگهداری آسانسور

یک شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج، علاوه بر فروش آسانسور باید خدمات پس از فروش را نیز ارائه دهد. درواقع، سرویس و نگهداری آسانسور بر عهده فروشنده است و فروشنده موظف به برآورده‌کردن نیازهای مشتریان است. علاوه بر این، در صورت معیوب‌شدن باید تعمیر آن، طبق گارانتی ارائه‌شده، در زمان فروش و نصب انجام شود.

خوشبختانه، خدمات پس از فروش اولیفت بسیار گسترده هستند. درواقع، این شرکت پس از طراحی و نصب آسانسور پکیج، مشتریان را رها نخواهد کرد و همواره به حقوق و نیازهای آنان احترام می‌گذارد. این تیم حرفه‌ای متشکل از کارشناسان نصب، پشتیبانان حرفه‌ای و باتجربه است و در صورت نیاز به خدمات پس از فروش، در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به نیاز مشتریان پاسخ خواهند داد. درواقع، هدف این مجموعه داشتن همکاری بلندمدت با مجموعه‌های مختلف است و این موضوع می‌تواند دو طرف را به سود واقعی برساند.

پکیج آسانسور اولیفت

 اولیفت؛ بهترین شرکت طراحی و نصب آسانسور پکیج

شرکت اولیفت - از بهترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تأمین‌کننده قطعات آسانسور و پله برقی در ایران – در هنگام نصب، زیبایی‌شناسی آسانسور را مدنظر قرار می‌دهد. کارشناسان این شرکت از تجربه و دانش فنی و مهندسی بسیار خوبی بهره می‌برند؛ بنابراین بهترین آسانسور، مطابق با نیازهای شما، نصب و تحویل داده خواهد شد. چندین سال است که مشتریان بسیار زیادی با این شرکت، به‌صورت بلندمدت، همکاری دارند. برای خرید و نصب آسانسور، قطعات جانبی، و در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید به سایت https://oliftco.com مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۳۷٬۳۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha