۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴
فرصت عالی معاملاتی با حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا توسط صرافی والکس

فرصت عالی معاملاتی با حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا توسط صرافی والکس

صرافی والکس یکی از پلتفرم‌های ایرانی محبوب است که در حوزه معاملات ارز دیجیتال فعالیت می‌کند.

به گزارش بازار، صرافی والکس یکی از پلتفرم‌های ایرانی محبوب است که در حوزهٔ معاملات ارز دیجیتال فعالیت می‌کند. این اکسچنج در حال حاضر از ارزهای مختلف پشتیبانی می‌کند. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی ترجیح می‌دهند برای انجام معاملات خود، از خدمات این مجموعه استفاده کنند. در این مقاله قصد داریم درمورد مهم‌ترین ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال والکس و تخفیف کارمزدی که برای دو ارز دیجیتال دوج کوین و شیبا در نظر گرفته‌است، اطلاعاتی در اختیار شما قرار دهیم.

بررسی تاریخچهٔ صرافی ارز دیجیتال والکس

جمعی از دانشجویان دانشگاه تهران و شریف که در حوزه‌های مختلفی مثل برنامه‌نویسی و مدیریت مالی فعال بودند، تصمیم گرفتند در سال ۱۳۹۷، برای رفع نیازها، مشکلات و جلوگیری از سودجویی از معامله‌گران ایرانی در بازار کریپتو، پلتفرم والکس را راه‌اندازی کنند. این صرافی را می‌توان یکی از اولین پلتفرم‌های بومی دانست که به دلیل استفاده از فناوری‌های نوین، اثرات مثبتی بر شیوهٔ معاملات ارزهای دیجیتال در داخل کشور داشته است. از مهم‌ترین محصولات Wallex می‌توان به سکوی معامله و بات معامله‌گر اشاره کرد.

بررسی چرایی جذابیت معاملات دوج و شیبا

دو ارز گفته‌شده، از نظر حجم بازار، در صدر جدول میم‌کوین‌های موجود در بازار قرار دارند. به همین دلیل ریسک سرمایه‌گذاری روی آن‌ها بسیاری پایین است و بسیاری از معامله‌گران بخشی از سبد دارایی‌های خود را به این دور رمزارز اختصاص داده‌اند. به این نکته توجه داشته باشید که دوج و شیبا جزو میم‌کوین‌های جامعه‌محور به‌حساب می‌آیند. در چنین مواقعی، عرضه و تقاضا تأثیرگذارترین عامل در نوسانات ایجادشده است. به‌طور مثال، توییت‌های ایلان ماسک که درمورد این کوین منتشر می‌شود، موجب افت یا رشد ناگهانی قیمت این دارایی می‌گردد. این تغییرات به حدی جذاب است که تریدرها حاضر به پذیرش ریسک‌ها بزرگی می‌شوند.

در حال حاضر صرافی ارز دیجیتال والکس امکان خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر را برای علاقه‌مندان به این میم‌کوین فراهم کرده‌است تا بتوانند از فرصت به وجود آمده برای کسب سود بیشتر استفاده کنند. اگر شما نیز جزو طرفداران این دو ارز دیجیتال هستید، کافی است در پلتفرم گفته‌شده ثبت‌نام کرده و بدون پرداخت هزینه، تراکنش‌های خود را انجام دهید.

فرصت عالی معاملاتی با حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا توسط صرافی والکس

مزیت‌های استفاده از خدمات صرافی ارز دیجیتال والکس

همان‌طور که گفتیم، در حال حاضر شما می‌توانید خرید دوج کوین با کارمزد صفر در این صرافی را تجربه کنید. البته این تنها یکی از مزایای کار با پلتفرم گفته‌شده است. در ادامه قصد داریم برخی از مهم‌ترین آن‌ها را به شما معرفی کرده و توضیحاتی درمورد هرکدام ارائه دهیم:

امنیت اطلاعات

بهره‌بردن از متخصصان برنامه‌نویسی و امنیت اطلاعات در تیم والکس، موجب افزایش امنیت هرچه بیشتر این پلتفرم شده‌است. تیم حرفه‌ای این مجموعه از راهکارهای مختلف برای کاهش احتمال نفوذ و سرقت اطلاعات کاربران استفاده کرده‌است. یکی از تمهیدات در نظر گرفته‌شده، استفاده از درایوهای آتش چندلایه است که کارایی شبکه را به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهد. برخی دیگر از راهکارهای والکس برای بالابردن امنیت صرافی عبارتند از:

  • نگه‌داری دارایی کاربران در کیف‌پول‌های سخت‌افزای و آفلاین؛

  • بک‌آپ‌گیری مداوم از اطلاعات مهم.

کارمزد مناسب

همان‌طور که گفته شد، در حال حاضر امکان خرید دوج و شیبا با کارمزد صفر فراهم شده‌است. البته به این نکته توجه داشته باشید که هزینهٔ پرداختی به صرافی بابت انجام تراکنش‌های ارزهای دیگر نسبت‌به سایر اکسچنج‌های ایرانی و خارجی بسیار کمتر است. شما با استفاده از خدمات این پلتفرم، می‌توانید هزینه‌های خود را کاهش و سود به‌دست‌آمده از معاملات را افزایش دهید.

سابقهٔ درخشان

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از قدیمی‌ترین پلتفرم‌های معاملات ارز دیجیتال است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۷ آغاز کرده‌است. به این نکته توجه داشته باشید که در طول سال‌هایی که این پلتفرم به کاربران خدمات ارائه کرده‌است، هیچ مشکل امنیتی برای کاربران ایجاد نشده است. Wallex همواره تلاش کرده‌است با اضافه‌کردن ویژگی‌های مختلف به سکوی معاملاتی خودکار، تریدرها را راحت‌تر کند. علاوه‌بر این، به‌منظور کاهش هزینه‌های سرمایه‌گذاری در بازار، کریپتو همواره تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته که خرید شیبا با کارمزد صفر، یکی از آخرین آن‌ها به‌حساب می‌آید.

بات معامله‌گر

یکی از چالش‌های سرمایه‌گذاران، تشخیص موقعیت‌های مناسب معاملاتی است. والکس به‌عنوان شرکتی دانش‌بنیان که در حوزهٔ بلاک‌چین فعالیت می‌کند، با داشتن تیمی حرفه‌ای، موفق شده‌است تا اولین بات معامله‌گری هوشمند در ایران را طراحی کند. شما می‌توانید با استفاده از این بات، موقعیت‌های مناسب معاملاتی Doge را شناسایی کرده و خرید دوج کوین با کارمزد صفر را انجام دهید. البته به این نکته توجه داشته باشید که برای سرمایه‌گذاری در تمام ارزهایی که این پلتفرم از آن پشتیبانی می‌کند، می‌توان از دستیار هوشمند استفاده کرد.

فرصت عالی معاملاتی با حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا توسط صرافی والکس

امکان خرید با تومان

یکی از ویژگی‌های صرافی ارز دیجیتال والکس، امکان خرید با تومان و از طریق کارت‌های بانکی عضو شتاب است. در حال حاضر این امکان فراهم شده‌است تا خرید شیبا با کارمزد صفر را انجام دهید. کافی است به‌حساب کاربری خود وارد شوید و مبلغ موردنظرتان را واریز کنید. سپس از رمزارز گفته‌شده را انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.

ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال والکس

شما می‌توانید در کمتر از دو دقیقه، تمام مراحل ثبت‌نام در سایت والکس را انجام دهید. برای انجام این کار مراحل زیرا را دنبال کنید:

  1. ابتدا آدرس وب‌سایت را در مرورگر خود وارد کنید.

  2. در صفحهٔ بازشده، از قسمت بالا سمت چپ، روی دکمهٔ ثبت‌نام کلیک کنید.

  3. در این مرحله باید شماره‌تلفن همراه و رمز عبور مدنظرتان را وارد کرده و پس از خواندن قوانین، تیک تأیید آن را بزنید

  4. یک کد شش‌رقمی برای شما ارسال می‌شود؛ آن را وارد کرده و دکمهٔ تأیید را فشار دهید.

  5. حال باید مراحل احراز هویت را انجام دهید تا محدودیت‌های معاملاتی شما برطرف شود. برای این کار ابتدا باید مشخصات فردی خود را ثبت کنید.

  6. در این مرحله شماره کارت‌بانکی خود را وارد کنید و روی گزینهٔ تأیید و ثبت کلیک کنید. تا احراز هویت سطح پایهٔ شما تأیید شود.

اگر می‌خواهید از امکاناتی مثل برداشت نامحدود رمزارز و واریز نامحدود تومان استفاده کنید، باید حساب کاربری خود را به سطح پیشرفته ارتقا دهید. برای این کار باید تصویر کارت ملی، شماره‌تلفن ثبات و آپلود سلفی یا ضبط ویدئو را انجام دهید.

فرصت عالی معاملاتی با حذف کارمزد معاملات دوج و شیبا توسط صرافی والکس

جمع‌بندی

صرافی ارز دیجیتال والکس یکی از برترین پلتفرم‌های ایرانی است که خدمات متنوعی را در حوزه بازارهای مالی (کریپتوکارنسی) به کاربران ارائه می‌دهد. در این مقاله اطلاعاتی درمورد تاریخچهٔ این مجموعه، مزیت‌ها و چگونگی ثبت‌نام در سایت والکس در اختیار شما قرار دادیم تا بتوانید از امکانات این اکسچنج استفاده کنید.

کد خبر: ۲۳۷٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha