۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
۱۵ پروژه بخش کشاورزی استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود
رئیس جهاد کشاورزی بوشهر:

۱۵ پروژه بخش کشاورزی استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود

بوشهر - منوچهری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: در هفته جهاد کشاورزی امسال ۱۵ پروژه بخش کشاورزی استان بوشهر افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

محمد تقی منوچهری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت:‌ برنامه‌های متنوعی طی هفته جهاد کشاورزی در استان بوشهر اجرا می‌شود که از مهمترین برنامه‌ها می‌توان به افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌ها اشاره کرد.

وی از آغاز عملیات اجرایی پروژه گلخانه‌ به مساحت پنج هکتار در دشتی خبر داد و اضافه کرد: همچنین عملیات اجرایی طرح جاده بین مزارع در سعدآباد دشتستان نیز در این هفته آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر میزان سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در این طرح‌ها را ۳۰ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع با ۲۵۸ میلیون تومان اعتبار دولتی برای این طرح‌ها اختصاص می‌یابد.

وی با اشاره به افتتاح ۱۳ پروژه با اعتبار ۹۰۰ میلیارد ریال در استان بوشهر بیان کرد: این پروژه‌ها زمینه اشتغال ۱۰۰ نفر را فراهم خواهند کرد.

منوچهری با اشاره به طرح‌های زیربنایی و زیرساختی احیاء و مرمت قنوات، بهسازی کانال‌های آبیاری افزود: چهار واحد سردخانه، دو واحد بسته‌بندی خرما، یک واحد تولید خوراک آبزیان و یک واحد تولیدی قارچ به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۲۳٬۷۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha