۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۲
استان سمنان ۴۰ شرکت مسافربری دارد| کمبود اتوبوس برای انتقال زائران اربعین
مدیرکل راهداری سمنان: 

استان سمنان ۴۰ شرکت مسافربری دارد| کمبود اتوبوس برای انتقال زائران اربعین

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از فعالیت ۴۰ شرکت مسافربری در این استان خبر داد و گفت: ۱۱۵ دستگاه اتوبوس در این استان وجود دارد. 

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی راهداری استان سمنان با اشاره به وضعیت موجود در مقوله حمل و نقل استان بیان کرد: ۴۰ شرکت حمل و نقل مسافربری عمومی در استان فعالیت دارد.

وی با بیان اینکه ۱۱۵ دستگاه اتوبوس مجموعاً در این شرکت ها مشغول به کار است، افزود: مجموع ناوگان حمل و نقل مسافربری استان سمنان ۸۵۲ دستگاه است.

مدیرکل راهداری استان سمنان با بیان اینکه ۱۹۵ دستگاه مینی بوس و ۵۴۲ دستگاه سواری کرایه به اتوبوس ها در امر جابجایی مسافران کمک می کنند، افزود: مجموعاً نزدیک به یک هزار و ۱۰۰ راننده در این بخش مشغول به فعالیت هستند.

کیایی با بیان اینکه در استان سمنان همچنین ۸۶ شرکت حمل و نقل بار مشغول به فعالیت است، ابراز داشت: در چهار ماهه اول سال جاری نزدیک به ۳۰۰ هزار بارنامه در استان صادر شده است.

وی با بیان اینکه صدور بارنامه در استان نسبت به سال قبل بیشتر شده است، افزود: ناوگان باری استان در همین بازه زمانی سه میلیون و ۸۰۰ هزار تن تناژ باری به نقاط مختلف کشور حمل کردند.

کد خبر: ۲۳۷٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha