۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۷
اعلام زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران مالیاتی

اعلام زمان برگزاری آزمون جامعه مشاوران مالیاتی

سازمان سنجش در اطلاعیه‌ای زمان دریافت کارت و برگزاری ششمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

به گزارش بازار، ششمین آزمون ورودی انتخاب اعضای جامعه مشاوران رسمی مالیاتی ایران سال ۱۴۰۲، ۸ صبح جمعه ۱۴۰۲/۰۵/۲۷ در ۱۱ شهرستان برگزار می‌شود.

کارت شرکت در آزمون از سه شنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ برای مشاهده و پرینت بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت؛ بنابرین داوطلبان آزمون، برای شرکت در جلسه امتحان باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به درگاه اطلاع رسانی مذکور مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام‌خانوادگی، کد ملی، سال تولد و...) و یا اطلاعات ثبت‌نامی (شماره پرونده، شماره سریال و کد پیگیری و ...) از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

نماینده سازمان سنجش آموزش کشور، پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۲۶ صبح از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهر از ساعت ۱۴:۰۰ تا ۱۸:۰۰ در واحد رفع نقص حوزه مربوطه مستقر خواهد شد.

داوطلبان می‌توانند سؤال یا درخواست خود را از طریق سامانه پاسخگویی اینترنتی به نشانی https://request.sanjesh.org، به این سازمان ارسال کنند. ضمناً داوطلبان درصورت لزوم می‌توانند سؤال یا سؤالات خود را در ساعات اداری با شماره تلفن ۴۲۱۶۳ با پیش شماره ۰۲۱ مطرح کنند.

کد خبر: ۲۳۷٬۱۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha