۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
تامین آب و برق پایدار زائران اربعین در پایانه‌های مرزی
رئیس کمیته آب و برق پایدار ستاد مرکزی اربعین اعلام کرد

تامین آب و برق پایدار زائران اربعین در پایانه‌های مرزی

رئیس کمیته آب و برق پایدار ستاد مرکزی اربعین حسینی مطرح کرد: وزارت نیرو تامین آب و برق پایدار در مرزهای مشترک ایران و عراق را برای ایام اربعین پیش بینی کرده است.

به گزارش بازار، محمد مرادی مشاور وزیر نیرو و رئیس کمیته آب و برق پایدار ستاد مرکزی اربعین حسینی در جلسه هماهنگی ستاد اربعین مدیران صنعت آب و برق استان آذربایجان غربی ضمن تقدیر از زحمات مدیران صنعت آب و برق این استان در سال‌های گذشته گفت: در مرز تمرچین با این که تجربه‌ دو ساله دارد، به همت مدیران پرتلاش استانی پا به پای مرز مهران و خسروی، کارهای زیرساختی بزرگی انجام شده است و این نشان دهنده عطش و عشق و علاقه‌ای است که در وجود مدیران استانی و همکارانشان بوده و با کار و تلاش شبانه‌روزی و پیگیری‌های مستمر به نتیجه رسیده‌اند.

مرادی تصریح کرد: طبق پیش بینی‌ها یک میلیون و نهصد و سی بطری آب پانصد سی‌سی در مرزهای مشترک ایران و عراق توزیع خواهد شد، سهمیه‌ وزارت صمت چهارصد هزار بطری آب، بنیاد کرامت رضوی ۳۰ هزار بطری آب، سازمان اوقاف یک میلیون بطری آب و ستاد عتبات عالیات نیز ۵۰۰ هزار بطری آب است.البته دستگاه‌های دیگری نیز صحبت کردیم و آمادگی آمادگی ارسال آب را برای زائرین اربعین حسینی دارند.

مرادی تاکید کرد: تولیت مدیریت آب و برق کشور با وزارت نیرو است و در همین راستا وزارت نیرو جهت تامین برق و آب مطمئن تدابیری را اندیشده است.

در ادامه این جلسه مدیران عامل صنعت آب و برق استان آذربایجان غربی گزارش فعالیت‌های خود در مرز تمرچین و در راستای تامین آب و برق منطقه را ارائه کرد و حاضران جهت بازدید از مرز تمرچین راهی شهرستان پیرانشهر شدند.

کد خبر: ۲۳۷٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha