۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷
سفر امیرعبداللهیان به ریاض در آینده نزدیک انجام می‌شود
سخنگوی وزارت امور خارجه:

سفر امیرعبداللهیان به ریاض در آینده نزدیک انجام می‌شود

سخنگوی وزارت امور خارجه اعلام کرد که سفر امیرعبداللهیان به ریاض در پاسخ به دعوت همتای عربستانی در آینده نزدیک در دستورکار قرار دارد.

به گزارش بازار، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز اعلام کرد که سفر حسین امیرعبداللهیان به ریاض در آینده نزدیک در دستورکار قرار دارد.

وی افزود: سفر وزیر خارجه به عربستان را در بازه زمانی نزدیک در دست انجام داریم. در چارچوب دعوتی که مقامات عالی عربستان و همتای امیرعبداللهیان به عمل آورده است، این سفر انجام و درباره موضوعات مختلف در حوزه دوجانبه با هم گفت‌وگو می‌کنیم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی اضافه کرد: روند پیشبرد مذاکرات و مشورت‌های دو کشور در حوزه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی و موضوعات اقتصادی دو کشور در دستورکار قرار دارد و می‌تواند ما را به نتایج بهتری در راستای هدفگذاری دو کشور برای ارتقا و پیشرفت و توسعه روابط دوجانبه برساند.

کنعانی همچنین درباره سفر رئیس جمهور به عربستان هم گفت: دعوت پادشاه عربستان از رئیس جمهور برای سفر به این کشور به صورت رسمی انجام شده و تاریخی برای انجام این سفر هنوز در نظر گرفته نشده است و در چارچوب اراده سیاسی بین دو کشور برای پیشبرد روابط مبتنی بر توافقات انجام شده در زمان مقتضی برنامه‌ریزی انجام خواهد شد.

وی همچنین عنوان کرد: روابط دو کشور گام به گام در حال پیشرفت است.

کد خبر: ۲۳۷٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha