۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹
تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به هیچ وجه بار مالی ندارد
نماینده مردم اراک در مجلس:

تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی به هیچ وجه بار مالی ندارد

نماینده مردم اراک در مجلس گفت: خواهش می‌کنیم مسئله تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی در دستور کار قرار گیرد تا روزنه امیدی برای نیروهای شرکتی ایجاد شود، این طرح به هیچ وجه بار مالی ندارد.

به گزارش بازار، محمدحسن آصفری در نشست علنی امروز (دوشنبه، ۲۳ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری پیرو محکوم کردن عملیات تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ گفت: امیدواریم پاسخی عناصر تروریستی هرچه سریعتر از سوی جبهه و جریان مقاومت داده شود.

نماینده مردم اراک و کمیجان و خنداب در مجلس افزود: این شهادت‌ها مطمئنا ملت ایران را بیدار خواهد کرد و ماهیت جریان تروریستی و تکویری را برای جهان اسلام و ملت‌های آزادی‌بخش دنیا بیشتر روشن خواهد کرد.

وی در تذکر دیگری با اشاره به موضوع تبدیل وضعیت و ساماندهی نیروهای شرکتی بیان کرد: متأسفانه چند ماه است که این مسئله در دستور کار کمیسیون اجتماعی بوده و این کمیسیون در این راستا جلسات متعددی را برگزار کرده و به نتایجی رسیده است، این در حالی است که هنوز این موضوع مطرح نشده است.

آصفری با بیان اینکه رئیس سازمان اداری و استخدامی مشکلات خود پیرامون این طرح را حل و خود را تبدیل وضعیت کرد، ادامه داد: این در حالی است که وی در مجلس فریاد وامصیبتا و وااسلاما سر می‌داد که چرا باید این تبدیل وضعیت‌ها انجام شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تأکید کرد: به واقع در این بخش نمی‌شود یک بام و دو هوا بود، همچنین نمی‌شود رئیس سازمان اداری و استخدامی مشکلات خود را پیرامون این موضوع برطرف و اما در مقابل تبدیل وضعیت یکسری نیروهای مظلوم مقاومت کند.

وی ادامه داد: چطور می‌شود این فرد خود را تبدیل وضعیت و مشکل خود را حل و اما از طرح این مسئله توسط دولت جلوگیری کند. خواهش می‌کنیم این مسئله در دستور کار قرار گیرد تا روزنه امیدی برای نیروهای شرکتی ایجاد شود البته باید به این نکته تأکید کرد که این طرح به هیچ وجه بار مالی ندارد.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری در واکنش به تذکر نماینده مردم اراک گفت: موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی از مسائل مهم کشور محسوب می‌شود لذا ما این تذکر جنابعالی را به رئیس محترم سازمان اداری و استخدامی کشور منتقل خواهیم کرد.

وی افزود: از رئیس مجلس و هیأت رئیسه که درباره دستورات مجلس تصمیم‌گیری می‌کنند، تقاضا داریم به سرعت موضوع تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی را در دستور رسیدگی مجلس قرار دهند تا دغدغه این عزیزان هرچه زودتر برطرف شود.

کد خبر: ۲۳۷٬۰۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha