۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱
بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران کیست؟!

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران کیست؟!

بهره‌مندی از بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ باتوجه‌به تغییر دنیای کسب‌وکار و بازاریابی به‌عنوان یک امتیاز شناخته می‌شود.

به گزارش بازار، بهره‌مندی از بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ باتوجه‌به تغییر دنیای کسب‌وکار و بازاریابی به‌عنوان یک امتیاز شناخته می‌شود. اینکه بتوانید از راهنمایی‌های یک فرد آگاه در شرایط چالش‌برانگیز استفاده کرده و گوی سبقت را از رقبا در تجارت بربایید از مهم‌ترین عوامل پیشرفت، رشد و ترقی شما خواهد بود. این فرد راهنما کسی نیست جز، مشاور دیجیتال مارکتینگ که باتوجه‌به دانش و مهارت خود در زمینه تبلیغات و فروش آنلاین، نقش مؤثری را در رشد کسب‌وکارتان خواهد داشت.

  اهمیت به‌کارگیری مشاور دیجیتال مارکتینگ

اگر شما هم برای فروش محصولات یا خدمات کسب‌وکار خود به دنبال یک شیوه پربازده هستید و با کمک شیوه‌های سنتی و قدیمی نتوانسته‌اید تبلیغات خاصی داشته باشید و مشتریان قابل‌توجهی را جذب نکرده‌اید، کافی است وارد فضای دیجیتال شده و تجارت خود را آنلاین کنید. برای‌آنکه بتوانید در این فضا دیده شوید و موفقیت را در آغوش بگیرید، کافی است تا از یک مشاور دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.

حضور کسب‌وکارهای متعدد در بازار موجب شده تا یک فضای رقابتی برای جذب مشتری بیشتر بین آن‌ها به وجود آید، اما ساده‌ترین راه برای رسیدن به مشتریان بیشتر، به‌کاربردن بازاریابی و تبلیغات تأثیرگذارتر نسبت به آن‌ها است. از طرفی وجود عواملی مانند افزایش تمایل افراد به استفاده از فناوری، رشد صنعت دیجیتال، تغییر سبک و روند زندگی افراد موجب شده تا تعداد بسیاری از شرکت‌ها و کسب‌وکارها به سمت دیجیتال مارکتینگ روی آورده و با کمک شیوه‌های نوین مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند.

وجود اینترنت، سایت‌ها، شبکه‌های اجتماعی، تکنیک‌های تبلیغاتی آنلاین، موتورهای جستجو و بهینه‌سازی می‌توانند نقش مؤثری را در موفقیت یک کسب‌وکار ایفا کنند. در این میان حضور بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ بیشتر از قبل احساس شده و از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

درصورتی‌که قصد دارید کسب‌وکارتان را توسعه دهید، رقبای بازار را شناسایی کنید، میزان تعامل سازنده خود با مشتریان را افزایش دهید، جایگاه خود را بین سایر رقبا شناخته و آن را ارتقا دهید، لازم است از دانش و مهارت یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.


از جمله فاکتورهایی که اهمیت به‌کارگیری مشاور دیجیتال مارکتینگ را نشان می‌دهد، عبارت‌اند از:

  ۱. ارائه راهکارهای مناسب برای افزایش حضور آنلاین و استفاده از رسانه‌های دیجیتال باتوجه‌به افزایش کاربران فضای مجازی

  ۲. بهبودبخشیدن به استراتژی‌های بازاریابی کسب‌وکارهای مختلف با کمک تکنیک‌هایی مانند تحلیل بازار، ارائه پیشنهاد برای ارتقا محتوا، شناخت مشتریان و...

  ۳. ارائه سریع‌ترین شیوه‌های بازاریابی آنلاین و کاهش میزان آزمون‌وخطا باتوجه‌به دانش، مهارت و تجربه بالا

مزایای استفاده از مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ تلاش می‌کند تا با به‌کاربردن فناوری‌های مختلف بتواند راهکارهای مؤثر در تبلیغات دیجیتال را در جهت رشد و ارتقا سازمان یا شرکت شناسایی کرده و با داشتن مهارت در تجزیه‌وتحلیل داده‌های مختلف، بهترین تکنیک را ارائه دهد. مشاوره دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تمامی شیوه‌های سازنده دیجیتال مانند کتاب‌های الکترونیکی، پیام کوتاه، تلویزیون، به‌کارگیری اسپانسر در ویدئوها و... کمک می‌کند تا کسب‌وکارها به سمت امروزی شدن پیش رفته و مشتریان بیشتری را جذب و آن‌ها را حفظ کند.

ازاین‌رو مهم‌ترین مزیت استفاده از بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ شامل موارد زیر می‌شود:

افزایش تعداد مشتریان
سهولت در مشخص‌کردن اهداف جدید کسب‌وکار
تحلیل و آنالیز دقیق‌تر داده‌ها
استفاده از برنامه‌ریزی بلندمدت جهت دستیابی به اهداف
پیشبرد اهداف با انجام تجزیه‌وتحلیل بهتر
افزایش میزان تعامل و ارتباط با مشتریان
کسب اطلاع از نحوه فعالیت رقبا

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران کیست؟!

   انجام مشاوره کسب‌وکارهای کوچک به‌ویژه مشاغلی که به‌صورت آنلاین و با بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی فعالیت خود را شروع کرده‌اند، یک گام بزرگ در رشد و موفقیت آن‌ها به شمار می‌رود. یکی از مهم‌ترین نکات استفاده از مشاور دیجیتال مارکتینگ، فعالیت در راستای دستیابی به اهداف اصلی سازمان یا تجارت مربوطه است. درصورتی‌که مشاور از تجربه، مهارت و تخصص کافی بهره‌مند نباشد، با تعیین اهداف و برنامه‌ریزی‌های غیراصولی و خارج از دسترس می‌تواند کسب‌وکار را به نابودی سوق دهد، ازاین‌رو پیداکردن بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ و بهره‌مندی از توانایی‌های او قابل‌توجه است.

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

وجود یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باتجربه، متخصص و ماهر باعث موفقیت برند تجاری خواهد شد. برای انتخاب بهترین مشاور لازم است با مهم‌ترین وظایف و فعالیت‌هایی که انجام می‌دهد آشنا شوید. از جمله مهم‌ترین وظایف یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  ۱. طراحی و تدوین استراتژی دیجیتال مارکتینگ

داشتن مهارت، تسلط و توانایی کافی برای طراحی استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارهای مختلف از مهم‌ترین وظایف یک مشاور در این زمینه است. در واقع بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌داند که چگونه با استفاده از بودجه تعیین شده و نوع کسب‌وکار، یک استراتژی با بالاترین امتیاز جهت دستیابی به موفقیت را طراحی کند. در واقع از یک‌رویه برای تمامی کسب‌وکارها استفاده نمی‌کند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با استفاده از سیستم‌سازی کسب‌وکار، اهداف و استراتژی‌های یک سازمان را محقق کند. به‌عنوان‌مثال برای مشاور کسب‌وکارهای کوچک باهدف افزایش تعداد مشتریان و دستیابی به پیشرفت در بازار می‌توان از روش سیستم‌سازی استفاده کرد. به‌کاربردن یک سیستم کسب‌وکار باکیفیت باعث می‌شود تا ضمن رشد یکپارچه بتوانید با هزینه و زمان کمتری به بازدهی بالایی دست پیدا کرده و به موفقیت برسید.

  ۲. بهینه‌سازی موتورهای جستجو یا سئو

هرچند بهینه‌سازی موتورهای جستجو از مهم‌ترین وظایف شرکت‌های سئو به‌حساب می‌آید، اما بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ باید در این زمینه دانش و آگاهی کافی داشته باشد و اطلاعات خود را به‌روز نگه دارد. این روند موجب افزایش میزان بازدید یک وب‌سایت طی جستجوی افراد شده و می‌تواند در تعیین و طراحی استراتژی‌ها به مشاور کمک کنند.

  ۳. بازاریابی محتوا

درصورتی‌که محتواهای ارائه شده بر روی وب‌سایت مانند مقالات یا محتواهای کاربردی در شبکه‌های اجتماعی و دیگر پلتفرم‌ها به‌صورت منظم و طی یک برنامه هدف‌مند اجرا شود، مشاور دیجیتال مارکتینگ می‌تواند با استفاده از آن‌ها یک برنامه‌ریزی دقیق برای رشد و پیشرفت کسب‌وکارتان داشته باشد.

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران کیست؟!


  ۴. بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی

افزایش تعداد کاربران شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام شرایطی را برای کسب‌وکارهای مختلف فراهم کرده است تا بتوانند با جذب مشتری و مخاطب بیشتر، محصول خود را فروخته یا خدمات خود را ارائه دهند. بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ با استفاده از تکنیک‌های تبلیغاتی هدف‌مند در این فضا و بستر به افزایش نرخ تعامل افراد با برند تجاری کمک کرده و در نهایت منجر به افزایش تعداد دنبال‌کننده و مشتریان که یکی از اهداف کسب‌وکارهای مختلف است، خواهد شد.

  ۵. تدوین و اجرای تبلیغات کلیکی

کسب‌وکارهای مختلف با حضور در بستر آنلاین تلاش می‌کنند تا بهتر دیده شوند و از طرفی تأثیر دیجیتالی خود را بیشتر کنند. تبلیغات کلیکی به‌عنوان یکی از شیوه‌های نوین و پر کاربرد در جهت توسعه مشاغل مختلف شناخته می‌شود. ازآنجایی‌که هزینه قابل‌توجهی برای این شیوه تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود، لازم است مشاور دیجیتال مارکتینگ ضمن داشتن اطلاعات کافی درباره این روش بتواند آن را اصولی طراحی و اجرا کند.

  ۶. بهینه‌سازی نرخ تبدیل

بهینه‌سازی نرخ تبدیل شامل فعالیت و اقداماتی است که باعث می‌شود مخاطب به یک خریدار و مشتری تبدیل شود. یکی از وظایف بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ، طراحی و تدوین استراتژی خاص بر اساس تدابیر کسب‌وکار در جهت تبدیل مخاطبین به یک خریدار است.

  ۷. تجزیه‌وتحلیل داده‌ها

مشاوره دیجیتال مارکتینگ با استفاده از ابزارهای مختلف، داده‌های متنوعی را جمع‌آوری کرده و با بررسی و تجزیه‌وتحلیل آن‌ها تلاش می‌کند تا تمامی نقاط قوت و ضعف کسب‌وکار شناسایی شده و در جهت حفظ یا برطرف‌کردن آن‌ها گام بردارد. به‌عنوان‌مثال گوگل آنالیتیکس، اطلاعات جامعی در زمینه رفتار کاربر بر روی وب‌سایت را در اختیار مشاور دیجیتال مارکتینگ قرار می‌دهد.

  ۸. بازاریابی ایمیلی

یکی از تکنیک‌های قدرتمند و شناخته شده در فضای مجازی، ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی است که باهدف بالابردن میزان آگاهی مخاطبین نسبت به برند تجاری و ایجاد یک کانال فروش مناسب به کار برده می‌شود. بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ توانایی این را دارد تا ضمن کار با اتوماسیون بازاریابی ایمیلی بتواند با استفاده از آن، جذب مشتری را افزایش دهد.

برای شناخته‌شدن به‌عنوان بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ لازم است تا علاوه بر انجام وظایف به‌صورت صحیح و اصولی، مهارت‌های خاص از جمله موارد زیر را داشته باشد:

توانایی و تسلط کافی در بازاریابی دیجیتالی
شناخت ابزارهای بازاریابی دیجیتالی و داشتن مهارت در نحوه کار با آن‌ها
داشتن اطلاعات به‌روز از بهترین راهکارها و متدهای بازاریابی آنلاین
شناخت کافی نسبت به شبکه‌های اجتماعی متنوع و نحوه کار با آن‌ها
داشتن مهارت‌های گوناگون از جمله سواد اینترنتی، کار با رایانه، تحلیل و ارائه راهکارهای خلاقانه جهت حل مشکلات، سازماندهی و مدیریت سازمانی و پروژه، ایجاد تعامل سازنده و مؤثر با دیگران، قدرت تیمی بالا، توانایی درک بالا و خوب گوش‌دادن و...

  بررسی ویژگی‌های بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

ازآنجایی‌که حضور یک فرد متخصص و باتجربه در هر شغلی موجب موفقیت و پیشرفت آن خواهد شد، وجود یک مشاوره دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارهای مختلف نیز می‌تواند مفید باشد. از جمله ویژگی‌های بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ عبارت‌اند از:

برخورداری از مهارت بازاریابی باهدف ارائه راهکارهای متنوع بازاریابی و تبلیغات برای کسب‌وکارهای متنوع
آگاهی کامل نسبت به اصول و قوانین دیجیتال مارکتینگ
داشتن نمونه کار موفق
بهره‌مندی از قدرت تجزیه‌وتحلیل بالا به‌منظور بررسی داده‌ها به‌صورت دقیق و ارائه بهترین استراتژی در دستیابی به موفقیت
عملکرد خلاقانه
داشتن استقلال کاری و عدم وابستگی به سایرین

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ در ایران کیست؟!


تجربه کافی

سخن پایانی

وجود بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ برای کسب‌وکارهایی که دانش و اطلاعات کافی درباره بازار آنلاین ندارند، موجب می‌شود تا بتوانند با یک استراتژی و راهکار مناسب در جهت دستیابی به اهداف خود از جمله پیشرفت و ارتقا فرایند کاری و هم چنین سبقت از رقبای خود گام بردارند. این همان کاری است که آکادمی دکتر حسین یوسفی برای مشتریان خود انجام می‌دهد.

دکتر حسین یوسفی، متخصص راه‌اندازی و مشاور کسب و کار ، بهبود و توسعه کسب‌وکار است که با مدارک متعددی از جمله دکترای مدیریت بازاریابی، کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی، مدارک MBA با گرایش‌های بازاریابی و عمومی و هم چنین داشتن اطلاعات کافی در زمینه فناوری اطلاعات به کسب‌وکارهای مختلف کمک می‌کند تا در زمینه بازاریابی آنلاین و حوزه دیجیتال مارکتینگ موفق عمل کنند.

درصورتی‌که شما نیز به دنبال انتخاب بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ هستید می‌توانید با انتخاب آکادمی دکتر حسین یوسفی از خدمات دیجیتال مارکتینگ متعددی از جمله تحقیق بازار و تحلیل رقبا در فضای مجازی، تجزیه‌وتحلیل موقعیت فعلی کسب‌وکارتان در بستر اینترنت، طراحی و تدوین استراتژی سازنده، برنامه بازاریابی دیجیتال، ارائه کمپین‌های تبلیغاتی کلیکی، بازاریابی در بستر شبکه‌های اجتماعی، تولید محتوای مؤثر، بازاریابی ایمیلی و... بهره‌مند شده و تجارت خود را توسعه دهید.اگر به دنبال اصول راه اندازی یک کسب و کار موفق در دنیای دیجیتال مارکتینگ هستید میتوانید این مقاله از سایت را مطالعه نمایید .

کد خبر: ۲۳۷٬۰۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha