۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
بروکراسی اداری سرعت پیشرفت فاز اول طرح بزرگ گردشگری مهریان یاسوج را گرفت| اشتغال ۲۵٠ نفری طرح
سرمایه گذار پروژه بزرگ گردشگری پارک جنگلی شهر یاسوج:

بروکراسی اداری سرعت پیشرفت فاز اول طرح بزرگ گردشگری مهریان یاسوج را گرفت| اشتغال ۲۵٠ نفری طرح

یاسوج_ حسینی؛ سرمایه گذار پروژه «بزرگ گردشگری پارک جنگلی مهریان شهر یاسوج گفت: بروکراسی اداری و طولانی شدن روند استعلامات، سرعت پیشرفت فاز اول طرح بزرگ گردشگری مهریان یاسوج را گرفت.

فخر الله حسینی در گفتگو با خبرنگار بازار، افزود: با تقدیر از تمام اقدامات حمایتی، اگر همکاری لازم دستگاه ها محقق شده بود، خروجی استعلامات در زمان کمتری اجرایی و فاز اول طرح بزرگ گردشگری یاسوج بیش از ۷٠ درصد در فاز اول پیشرفت داشت.

حسینی با تاکید بر اینکه خواستار رفع موانع اداری و استعلاماتی پیش روی پروژه پارک جنگلی یاسوج هستیم، اظهار کرد: امید است همکاری ها هرچه سریعتر محقق و فاز عملیاتی طرح را با سرعت مطلوب داشته باشیم.

وی ابراز داشت: علیرغم تلاش های مکرر و طرح در کارگروه گردشگری، همچنان استعلامات منابع طبیعی انجام نشده است.

طرح پارک جنگلی مهریان به مدت ۲۰ ماه معطل استعلام است

حسینی خاطرنشان کرد: یک طرح اشتغال زا و بزرگ چرا باید ۲٠ ماه درگیر استعلام شود، در حالی که در همه جا برای سرمایه گذار فرش قرمز پهن می کنند، اما باید توجه کنیم که با فرسایشی سازی روند اجرای این طرح، گبه ما را از زیر پایمان کشیده می شود.

وی با بیان اینکه سرای نشاط مهر کوهستان (پارک جنگلی) یاسوج با احداث یکی از بهترین پل های معلق عملیاتی می شود، تصریح کرد: پل معلق ۳۸۵ متر طول داشته و یکی از کم نظیر ترین های خود در کشور است.

وی اظهار داشت: تله کابین نیز در دو فاز اولیه و توسعه اجرایی و تا ۵ هزار و ۵٠٠ متر قابلیت ارتقای فاز توسعه دیده شده است.

اجرای زیپ لاین در ۸٠٠ متر ارتفاع انجام می شود

حسینی همچنین از اجرای زیپ لاین در ۸٠٠ متر ارتفاع خبر داد و گفت: با تحقق فاز اول پروژه، فاز دوم با سه هزار و ۱۵٠ متر اجرایی می شود و همچنین تحقق کنسول معلق را در پارک جنگلی _ گردشگری شهر یاسوج خواهیم داشت.

وی ابراز داشت: پل معلق، تله کابین، تله شیر، سورتمه ریلی و چندین محور ظرفیت گردشگری در اجرای طرح دیده شده است.

سرمایه گذار پارک جنگلی مهریان یاسوج افزود: ما طولانی ترین زیپ لاین دنیا را اجرایی می کنیم که در گینس نیز ثبت شودو علاوه بر این، ظرفیت های اقامتی، رفاهی، نمایشگاهی، فرهنگی و معرفی زیست عشایری را نیز خواهیم داشت.

مجموع برآورد اولیه سرمایه گذاری طرح ۹۵٠ میلیارد تومان است

حسینی مجموع برآورد اولیه سرمایه گذاری طرح را ۹۵٠ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: ۲۵ درصد آورده سرمایه گذار بوده و این طرح ۲۵٠ اشتغال را محقق می کرد و فعالیت پروژه به شکل ۲۴ ساعته خواهد بود و تلاش ما بر اجرای فازها در کمترین زمان است.

کد خبر: ۲۳۶٬۹۹۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha