۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
بهسازی و تعریض محور «سرعین – آلوارس» مردادماه تکمیل می‌شود/اعتبار مورد نیاز ۲۶ میلیارد تومان
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل:

بهسازی و تعریض محور «سرعین – آلوارس» مردادماه تکمیل می‌شود/اعتبار مورد نیاز ۲۶ میلیارد تومان

اردبیل - حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم‌زمان با آغاز فصل گردشگری عملیات بهسازی و تعریض محور «سرعین – آلوارس» تا پایان مردادماه تکمیل می‌شود.

محبوب حیدری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز فصل گردشگری عملیات بهسازی و تعریض محور «سرعین – آلوارس» تا پایان مردادماه تکمیل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: این مسیر به طول هشت کیلومتر و با تأمین اعتباری بالغ ‌بر ۲۶ میلیارد تومان در فاز اول افتتاح خواهد شد تا گردشگران از این مسیر استفاده کنند.

حیدری با بیان اینکه اغلب گردشگران برای حضور در پیست آلوارس در این مسیر تردد کرده و پیش‌ از این وضعیت مناسبی را در ترددها شاهد نبودیم، اظهار کرد: در کنار بهسازی و تعریض این محور اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نیز نسبت به راه‌اندازی راهدارخانه برای بازگشایی مسیر در فصول سرد برنامه‌ریزی و اقدامات لازم را انجام داده است.

وی گفت: با انتخاب پیمانکار در این مسیر عملیات اجرایی به ‌سرعت در حال انجام است و امیدواریم در زمان تعیین‌شده تا پایان مرداد فاز اول این محور مواصلاتی زیر ترافیک برود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل ادامه داد: در کنار این محور گردشگری اداره کل راه و شهرسازی تلاش می‌کند تا با تأمین اعتبار ملی سایر محورهای گردشگری را نیز بهسازی، تعریض و اصلاح کند تا با کمترین خطر تردد گردشگران در این مسیرها به‌ راحتی اتفاق بیفتد.

کد خبر: ۲۳٬۶۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha