۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
«پیکسل ۸» پرچمدار جدید گوگل| تمرکز گوگل بر بخش عکاسی و فیلمبرداری پیکسل
تازه های فناوری؛

«پیکسل ۸» پرچمدار جدید گوگل| تمرکز گوگل بر بخش عکاسی و فیلمبرداری پیکسل

گوشی های اندرویدی گوگل که مدتهاست با سری تجاری پیکسل روانه بازارهای جهانی شده، به تازگی قرار است با مدل جدیدی به نام «پیکسل ۸» وارد بازار شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، گوشی های اندرویدی گوگل که مدتهاست با سری تجاری پیکسل روانه بازارهای جهانی شده، به تازگی قرار است با مدل جدیدی به نام «پیکسل ۸» وارد بازار شوند.

هرچند هنوز مشخصات فنی این گوشی به صورت رسمی از سوی گوگل اعلام نشده، اما مهمترین مشخصات آن از سوی وب سایت های مطلع منتشر شده که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

نخست اینکه پیکسل ۸ قرار است در دو نسخه معمولی و Pro به بازار عرضه شود که طبق معمول تفاوت هایی در مشخصات فنی با یکدیگر خواهند داشت. حافظه داخلی این محصول جدید گوگل نیز قرار است در سه مدل ۱۲۸، ۱۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه شود که در این بخش شبیه به نسل های گذشته خود یعنی پیکسل ۷ و ۶ خواهد بود.

در خصوص حافظه داخلی باید گفت که پیکسل ۸ حداقل در این بخش حرفی برای گفتن مقابل پرچمدارانی چون سامسونگ گلکسی S۲۳ با حافظه داخلی یک ترابایتی یا آیفون ۱۵ پرو با ۲ ترابایت ندارد.

در تیزر منتشر شده برای این مدل جدید پیکسل، به قابلیت های قابل توجه آن در کیفیت و ابزارهای ادیت مربوط به عکاسی آن اشاره شده و در بخش فیلمبرداری نیز ابزارهای متعددی برای ادیت و میکس طراحی شده که می تواند برای علاقمندان جذاب باشد.

کد خبر: ۲۳۶٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha