۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
حضور فعالانه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

حضور فعالانه سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو

گروه خودروسازی سایپا در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران حضور فعالانه دارد و با عرضه محصولات به روز و قطعات جدید، پذیرای مشتریان و بازدید کنندگان خواهد بود.

به گزارش بازار، ‌در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران که از ۲۲ تا ۲۵ مردادماه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می‌شود، ‌ شرکت‌های سایپا یدک، ‌ سایپاپرس، ‌سایپاشیشه، ‌ سازه‌گستر ( ۲۵شرکت زنجیره تامین)، ‌مگاموتور( ۲۶شرکت زنجیره تامین)، ‌پلاسکوکار، ‌خدمات فنی رنا، ‌ فنرسازی زر، ‌ قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا، ‌ مالیبل سایپا، ‌ کارگزاری بیمه سایپا، ‌ رادیاتور ایران، ‌ایندامین، ‌ رینگ سایپا، ‌سایپا آذین، ‌ ایدکو پرس و همراه خودرو سایپا حضور فعالانه دارند.

در این نمایشگاه خودروهای شاهین اتوماتیک و کارون دو کابین و همچنین موتور جدید ME۱۶ و موتور M۲۴ پلاس، ‌گروه خودروسازی سایپا در معرض بازدید عموم مردم قرار می‌گیرد؛ لذا بازدیدکنندگان نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو می توانند از نزدیک با ویژگی و پتانسیل‌های محصولات جدید آشنا شوند.

در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌ لوازم و مجموعه های خودروی تهران که از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ عصر برگزار می شود، ‌ گروه خودروسازی سایپا در چهار سالن ‌۸، ‌۹، ‌ ۱۰ و ۱۱ و در مساحت ۴ هزار و ۸۶۵ متر مربع محصولات خود را عرضه و معرفی می‌کند.

در نمایشگاه بین المللی قطعات، ‌لوازم و مجموعه های خودرو تهران بیش از هزار و ۴۹ شرکت داخلی و ۶۰۰ شرکت خارجی حضور دارند و این شرکت ها در ۳۹ هزار متر مربع، محصولات و توانمندهای خود را عرضه کردند.

کد خبر: ۲۳۶٬۷۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha