۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۳
کاهش هزینه صدور مجوز فعالیت اقتصادی در بخش معدن منطقه آزاد ماکو
مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو خبر داد

کاهش هزینه صدور مجوز فعالیت اقتصادی در بخش معدن منطقه آزاد ماکو

ارومیه- مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو از کاهش هزینه صدور مجوز فعالیت اقتصادی در بخش معدن این منطقه خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ماکو، علی قنبری دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران گفت: با تسهیل فرآیند صدور مجوز اقتصادی در راستای جهش تولید در بخش معدن منطقه آزاد ماکو، هزینه صدور مجوز فعالیت اقتصادی در بخش معدن به پایین ترین رقم در طی سال های فعال منطقه آزاد ماکو  کاهش یافت.

وی ادامه داد:  با توجه به لزوم بازنگری فرآیندها به منظور بهبود شاخص‌های سهولت کسب و کار، با پیگیری‌های انجام شده و موافقت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، فرآیندهای زاید صدور مجوز فعالیت در بخش معادن حذف و نسبت به سنوات گذشته تسهیل شد.

قنبری افزود:  این در حالی است که در سال‌های گذشته صدور مجوز و هزینه آن برای فعالیت معدن به گونه‌ای بود که عملا مورد استقبال فعالین اقتصادی این بخش قرار نمی گرفت و جذابیت چندانی نداشت.

مدیر بازرگانی سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه در حال حاضر دارندگان پروانه بهره‌برداری معادن می توانند با مراجعه به سازمان منطقه آزاد ماکو در کمترین زمان ممکن نسبت به دریافت مجوز اقدام نمایند، افزود: این تسهیل موجب کاهش هزینه‌های تولید و به تبع آن افزایش توان رقابت معدن داران خواهد شد.

کد خبر: ۲۳٬۶۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha