۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری ایلام پرداخت شد
مدیرکل میراث‌فرهنگی ایلام:

۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های گردشگری ایلام پرداخت شد

ایلام- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از پرداخت ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل بند الف تبصره ۱۸، به طرح‌های گردشگری استان طی یک سال گذشته خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی ایلام، فرزاد شریفی با اعلام این خبر اظهار کرد: از محل اعتبارات بند الف تبصره۱۸ قانون بودجه، در قالب ۱۵ طرح ۲۹۰ میلیارد ریال تسهیلات بانکی کم‌بهره به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری با اشتغال‌زایی ۲۵۰ نفر پرداخت شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام با اشاره به اینکه این استان در عرصه‌های مختلف گردشگری از قابلیت‌های مهمی برخوردار است، افزود: در راستای رونق گردشگری در استان، سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری در بخش‌های مختلف مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند.

شریفی با اشاره به طرح‌های اجرا شده گفت: تسهیلات یادشده برای توسعه و تجهیز زیرساخت‌های گردشگری مانند سفره‌خانه سنتی، مجتمع‌های گردشگری، مراکز تفریحی و سرگرمی، مجمتع‌های خدماتی بهداشتی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی پرداخت شده است.

وی،توسعه زیرساخت‌ها در استان را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: در همین راستا شاهد تقویت ظرفیت‌های گردشگری استان هستیم.

کد خبر: ۲۳۶٬۴۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha