۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
سالن فرودگاه ایلام به زودی افتتاح می شود
وزیر راه و شهرسازی:

سالن فرودگاه ایلام به زودی افتتاح می شود

ایلام- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه سالن فرودگاه ایلام به زودی افتتاح می شود، گفت: پروازهای فرودگاه ایلام نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، مهرداد بذرپاش صبح پنجشنبه در حاشیه بازدید از طرح های فرودگاهی و راهسازی استان ایلام اظهار کرد: سالن فرودگاه ایلام آماده افتتاح است و به زودی پروازهای فرودگاه ایلام نیز افزایش خواهد یافت.

وی گفت: وزارت راه و شهرسازی توجه ویژه ای به بحث پروژه های راهسازی استان ایلام دارد، بیش از سه هزار میلیارد تومان برای پروژه اربعین اختصاص یافته که بخش مهمی از آن در استان ایلام هزینه می شود.

بذرپاش با اشاره به تردد ۶۰ درصد زوار اربعین از مرز مهران، تصریح کرد: در دو سال اقدامات خوبی برای توسعه مسیر ایلام-مهران انجام شده امروز نیز بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه راهسازی در این مسیر افتتاح شده است.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به کمبود ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور، گفت: در حوزه ناوگان حمل و نقل عمومی نیز برنامه دولت، افزایش تولیدات و سفارش گیری از شرکت های داخلی است، برنامه واردات خودروهای حمل و نقل عمومی نیز در وزارت راه و شهرسازی پیش بینی شده است.

وی گفت: ۱۱۰ دستگاه ماشین آلات راهسازی تحویل استان ها داده شده و تا پایان سال یک هزار دستگاه دیگر تحویل داده می شود.

کد خبر: ۲۳۶٬۳۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha