۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
لزوم راه اندازی صرافی در شهرهای گردشگرپذیر| کریدور «شمال- جنوب» ریل مناسب نیاز دارد
استاندار مازندران:

لزوم راه اندازی صرافی در شهرهای گردشگرپذیر| کریدور «شمال- جنوب» ریل مناسب نیاز دارد

ساری- حسینی پور، استاندار مازندران خواستار راه‌اندازی صرافی در شهرهای مقصد گردشگران خارجی استان شد.

سید محمود حسینی پور در گفتگو با خبرنگار بازار خواستار راه‌ اندازی صرافی در شهرهای مقصد گردشگری خارجی از جمله در رامسر و ساری شد و گفت: پنجم مهرماه بزرگترین رویداد گردشگری کشورهای حاشیه خزر در استان برگزار می‌ شود این رویداد می‌ تواند بسیاری از یخ‌ های بین ما و روسیه را آب کند.

وی با بیان این که ما همسایه روسیه هستیم اما آنان اصفهان و یزد را بهتر می‌شناسند و شناختی از مازندران ندارند، خواستار معرفی جاذبه و فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری استان شد و گفت: رویداد گردشگری برای استان مازندران بسیار مهم است و باید برای آن برنامه ریزی شود.

استاندار مازندران با اشاره به سفر هیئت اقتصادی و تجاری مازندران به روسیه، راه‌اندازی کارگروهی برای پیگیری مسائل بانکی، گمرکی و کارگروهی دیگر را برای برپایی رویداد گردشگری در استان ضروری دانست و گفت:این رویداد باید به بهترین شکل برگزار شود.

حسینی پور با بیان این که سفرهای اقتصادی و تجاری خارجی استان باید احصاء شود، گفت: باید مشخص شود که به کدام کشورها باید سفر کنیم و در این سفر چه افراد و تیمی باید حضور داشته باشند، همچنین جدول سفرهای هیئت اقتصادی مازندران به کشورهای مختلف تهیه و آماده شود.

استاندار مازندران ادامه داد: علاوه بر این سفر هیئات کشورهای دیگر به مازندران نیز باید بررسی شود زیرا مذاکرات بین‌ المللی یک فن و حرفه محسوب می‌شود.

حسینی پور هدف مبادلات تجاری و دیپلماسی اقتصادی را فعال کردن کریدور شمال - جنوب دانست و گفت: فعال کردن این کریدور، ریل، کارگو و کشتی خوب و تیم مذاکره کننده قوی نیاز دارد.

وی راه اندازی صرافی را در شهرهای گردشگرپذیر استان ضروری دانست و گفت: به دلیل نبود صرافی در برخی شهرها گردشگران برای تبدیل ارز به ریال دارای مشکل هستند.

کد خبر: ۲۳۶٬۳۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha