۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸
پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از شنبه

پیش فروش بلیت اتوبوس اربعین از شنبه

مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از آغاز پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های اتوبوس برای سفر اربعین از روز شنبه خبر داد.

به گزارش بازار، داریوش باقرجوان گفت: با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی از روز شنبه پیش‌فروش بلیت اینترنتی اربعین به مقصد استان‌های مرزی و مرزهای شش‌گانه آغاز می‌شود که در این خصوص تلاش شده با استفاده از ظرفیت‌های کامل مشکلی در حمل و نقل ایجاد نشود و از ظرفیت دستگاه‌هایی که ناوگانی در اختیار دارند نیز در این ایام استفاده خواهد شد.

باقرجوان با بیان اینکه زیرساخت‌های فروش اینترنتی یا رزرو برای بازگشت زائران نیز در حال ایجاد است، افزود: زائران باید در این خصوص برنامه ریزی‌های خود را در بازگشت به کشور و ورود به مرزها انجام دهند.

وی افزود: زایرانی که در برگشت از عراق وارد کشور می‌شوند شاید برنامه زمان بندی دقیقی برای آن‌ها انجام پذیر نباشد بنابراین در این خصوص حداکثر شش ساعت برای انتقال و جابجایی زایران در نظر گرفته شده است که کسانی که بلیت رزرو کرده اند، فارغ از هرگونه ناوگانی که در لحظه ورود به کشور موجود باشد کار جابجایی انجام شود و در غیر این صورت زوار باید منتظر اتوبوس مورد نظر خود شوند.

کد خبر: ۲۳۶٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha