۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۴
تسهیل مشکلات صادرکنندگان در کمیته اقدام صادراتی
در جلسه کمیته اقدام صادراتی مطرح شد

تسهیل مشکلات صادرکنندگان در کمیته اقدام صادراتی

زادبوم، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران، از «کمیته اقدام صادراتی» به عنوان تسهیل‌کننده مشکلات بنگاه‌ها نام برد و اظهار امیدواری کرد با تشکیل آن، موانع پیش روی صادرکنندگان مرتفع شود.

به گزارش بازار به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران، حمید زادبوم در این نشست استفاده از ظرفیت تشکل‌های جامع و فراگیر در بررسی مشکلات صادرکنندگان و رفع موانع پیش رو را ارزشمند توصیف کرد و از اتاق‌های تعاون، اصناف و بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران خواست با حضور قدرتمند و اثرگذار خود در کارگروه اقدام صادراتی در این مسیر گام بردارند.

معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران با تأکید بر اهمیت تدوین دستورالعمل فعالیت کمیتۀ اقدام با هدف تهیه نقشه راه، گفت:  با تشکیل دبیرخانه در هر یک از مجموعه‌های عضو این کارگروه، جمع‌بندی و بررسی اولیه مشکلات به سرعت انجام شده و به صورت ساختارمند به کارگروه ارجاع خواهد شد.

وی با اشاره به توانمندی همکاران وزارت امور خارجه در دیپلماسی اقتصادی، افزود: هماهنگی وزارت امور خارجه با بخش تجاری و بازرگانی کشور از مهم‌ترین کارکردهای سازمان توسعه تجارت ایران است.

گفتنی است، نخستین جلسه کمیتۀ اقدام صادراتی به ریاست حمید زادبوم، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران و با حضور نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران، اتاق تعاون و اتاق اصناف برگزار شد.

کد خبر: ۲۳٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha