۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
صدها هزار میلیارد تومان ویلای غیرمولد در ساری و میاندرود؛ رئیس جمهور خارج از نوبت به مازندران بیاید
نماینده ساری در مجلس:

صدها هزار میلیارد تومان ویلای غیرمولد در ساری و میاندرود؛ رئیس جمهور خارج از نوبت به مازندران بیاید

ساری- زارعی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس گفت: صدها هزار میلیارد تومان از املاک و ویلاهای غیرمولد دولت در ساری و میاندرود وجود دارد که باید برای توسعه بخش های مختلف فروش رود.

منصورعلی زارعی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه امروز مازندران زیر ضربه شدیدی قرار گرفته است از رئیس جمهور خواست سفر خود و دولت به مازندران را خارج از نوبت برنامه ریزی کند و گفت: تولیدات برنج مرکبات و طیور مازندران به خاطر بی تدبیری مدیران استانی و و برخی از دولتی ها زیر ضربه قرار گرفته است.

وی گفت: دولت چرا فکری برای کمک به مازندرانی ها به خاطر صبوری در پذیرایی مستمر از جمعیت مسافر شناور و دو برابری جمعیت ساکن استان نمی کند و متاسفانه اولتیماتوم ۶ ماهه رئیس جمهور برای بهره برداری از نیروگاه زباله سوز ساری به ۲۴ ماه کشیده شده است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با بیان این که صدها هزار میلیارد تومان از املاک و ویلاهای غیر مولد دولت در ساری و میاندورود وجود دارد خواهان فروش آن ها برای کمک به توسعه بخش های مختلف استان شد و گفت: دستگاه های دولتی مازندران به آزادسازی زمین های مازاد خود برای تهیه مسکن جوانان اقدام نمی کنند و به این خاطر مازندران در رده آخر جدول قرار دارد.

زارعی با اشاره به انتقال غیرقانونی آب از سد فینسک یادآور شد: وزیر نیرو به خاطر اصرار بر انتقال غیرقانونی آب به استان همجوار از طریق سد فینسک ضمن نقض دستور رئیس جمهور، مسئول مستقیم خسارت به کشاورزان ساری و میاندورود است.

وی با عنوان این که دولت برای خشک شدن ۲۰ هزار هکتار از اراضی میانکاله اقدام موثری صورت نمی دهد، دولت باید فوری برای رسیدگی به وضع مازندران تدبیر ویژه داشته باشد.

کد خبر: ۲۳۶٬۱۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • DE ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      0 0
      کل زمینهای کشاورزی رو خورد کردن تبدیل کردن به ویلا .واقعا اگر جلوی ساخت ویاز بیرویه گرفته نشه فاجعه ببار میاد .