۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۱
افزایش ۴ درصدی مصرف برق در استان همدان
مدیرعامل توزیع برق استان همدان خبر داد:

افزایش ۴ درصدی مصرف برق در استان همدان

همدان - مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حال حاضر پیک بار استان همدان از ۸۰۰ مگاوات عبور کرده که در مقایسه با سال گذشته شاهد چهار درصد رشد مصرف هستیم.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، علی سهرابی بیدار با اشاره به افزایش دمای استان و در پی آن افزایش مصرف برق اظهار کرد: از ابتدای خرداد ماه امسال برنامه‌های مدیریت مصرف با جدیت در دستور کار قرار گرفته تا با موفقیت از پیک بار تابستان سال ۱۴۰۲ عبور کنیم.

وی با بیان اینکه در کنار اقدامات فنی برای مدیریت بار، همراهی و مشارکت و مدیریت مصرف انرژی توسط مشترکین همواره محور اساسی است، گفت: در حال حاضر پیک بار استان همدان از ۸۰۰ مگاوات عبور کرده که در مقایسه با سال گذشته شاهد چهار درصد رشد مصرف هستیم.

وی عنوان کرد: در پی افزایش بار شبکه و افزایش بی‌سابقه دما در روزهای اخیر، حوادث شبکه‌ای نیز از قبیل سیم بریدگی، آسیب دیدن مفاصل کابل‌ها و ترانسفورماتورهای تغذیه‌کننده مشترکین به علت عدم رعایت مصرف مشترکین رخ داده است.

سهرابی بیدار با بیان اینکه تاکنون با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده و اجرای طرح‌های تشویقی وزارت نیرو برای مشترکین صنعتی، کشاورزی و اداری برای تأمین برق پایدار در استان هیچ گونه مشکلی وجود نداشته، عنوان کرد: همچنین این شرکت برای تأمین برق پایدار، برنامه‌ریزی سالیانه در راستای تعمیر و نگهداری خطوط را به صورت دقیق و روزانه عملیاتی می‌کند.

کد خبر: ۲۳۶٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha