۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۲
قوانین مربوط به خدمات رسانی به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تمدید شد
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه:

قوانین مربوط به خدمات رسانی به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تمدید شد

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت:این کمیسیون مصوب کرد که کلیه مواد مربوط به برنامه ششم توسعه برای خدمت به ایثارگران در برنامه هفتم توسعه نیز ابقا شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا حاجی بابائی، با اشاره به بررسی مباحث مربوط به حوزه ایثارگران در جلسات عصر امروز کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه، گفت: کمیسیون امروز مسائل مربوط به حوزه ایثارگران را بررسی کرد به واقع ما در برنامه ششم توسعه تلاش کردیم که مواد محکمی را در رابطه با ایثارگران مدنظر قرار دهیم.

وی افزود: در جریان جلسه عصر امروز کمیسیون تلفیق برخی از کمیته ها موادی را در رابطه با ایثارگران پیشنهاد داده بودند که آنچه در برنامه ششم لحاظ شده در برنامه هفتم توسعه نیز ادامه پیدا کند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: بنابراین با توجه به آنچه که در جلسه امروز کمیسیون تلفیق مصوب شد کلیه مواد مربوط به برنامه ششم توسعه در مورد ایثارگران در برنامه هفتم توسعه تنفیذ شد.

حاجی بابایی با بیان اینکه قوانین مربوط به ایثارگران در برنامه ششم توسعه متنوع است، ادامه داد: این قوانین درباره فرزندان، همسران و برادران و خانواده شهدا و همچنین جانبازان است بنابراین آنچه که در برنامه ششم توسعه درباره ایثارگران لحاظ شده بود عینا در برنامه هفتم توسعه نیز تکرار می شود.

کد خبر: ۲۳۶٬۰۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 7
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • ناشناس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      0 0
      سلام، جای تعجب است که در برنامه هفتم بازگشت به کار جانبازان بازنشسته نیامده است. لازم است مجلس ورود کند و برنامه هفتم را با نگاه انقلابی اصلاح کند.
    • محمد ترابی گودرزی IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۸
      0 0
      با سلام اینجانب جانباز و ایثارگر هشت سال دفاع مقدس جانباز زیر۲۵درصد هستم با مدت بیست یکماه هشت روز حضور در منطقه عملیاتی جنوب کشور طی استعلامات گرفته شده از طرف بنیاد شهید و حتی تائید کردن تمام جواب استعلامات از محظر و نامه محظر و تحویل دادن آن بربنیاد شهرستان دورود دقیقآ مدت ۳سال است ک برای کمک معیشت ک حق مسلم من هست هنوز بقول قدیمی ها اندر خم یک کوچه هستم و سر در گم و سرگردان آیا تو را بخدا دورست هست اینکار خواهشآ رسیدگی کنید نگر من چند سال دیگر زنده هستم
    • ناشناس IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      سلام، متأسفانه بازگشت به کار جانبازان بازنشسته در برنامه هفتم نیامده. امیدواریم مجلس برنامه هفتم را اصلاح کند و بازگشت به کار جانبازان بازنشسته را موکدا وارد کند.
    • ب ز IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      سلام وتشکر از نماینده محترم ، لطفا درخصوص متناسب سازی حقوق کارکنان بازنشسته با شاغلین نیز رسیدگی شود‌
    • ابراهیم حسینی US ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      0 0
      سلام ۵ ماه هست نه افزایش حقوق داشتم نه معوقات گرفتم با کمال تاسف چکش دهک خورده به سرم آنهم دهک ۸. نمیدانم دهک چه ربطی به جانباز بودنم دارد! در حالیکه نه قانون تسری رعایت میسه نه کف درصد ۲۵. امضا محفوظ_ جانباز اعصاب و روان _ شیمیایی
    • مهدی IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۹
      1 0
      سلام در خصوص تبدیل وضعیت تصمیم چیه؟؟؟ بقیه ایثارگران هم تبدیل وضعیت میشن؟
    • ه ر IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۱
      0 1
      ماده ۴۸ قانون جایگزینی یکی از فرزندان ایثارگران چه ؟؟؟ !!!