۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹
نرخ بلیط هواپیما ۸ میلیون و قطار بدون تغییر برای مسافران اربعین
رئیس کمیسیون عمران مجلس اعلام کرد

نرخ بلیط هواپیما ۸ میلیون و قطار بدون تغییر برای مسافران اربعین

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: مقرر شد به گونه ای برنامه ریزی و نظارت صورت بگیرد که در ایام اربعین با افزایش تقاضا برای خرید بلیط های هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نوسان قیمتی نباشیم.

به گزراش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا رضائی کوچی، در تشریح نشست امروز (۱۷ مرداد ماه) کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با مسئولان دستگاه‌های اجرایی در خصوص بررسی آخرین وضعیت زیرساخت‌های سفر اربعین حسینی (ع) گفت: این جلسه با هدف برنامه‌ریزی در خصوص تسهیل تردد زائران اربعین حسینی (ع) برگزار شد و مسئولان دستگاه‌های اجرایی مانند مدیر عامل شرکت راه آهن، رئیس سازمان هواپیمایی کشور و معاونان سازمان راهداری و سایر مسئولان وزارت راه و شهرسازی گزارشی از اقدامات خود در این جهت ارائه کردند.

این نماینده مردم در مجلس ادامه داد: طبق صحبت‌های انجام شده مقرر شد به گونه ای برنامه ریزی و نظارت صورت بگیرد که در ایام اربعین با افزایش تقاضا برای خرید بلیط های هواپیما، قطار و اتوبوس شاهد نوسان قیمتی نباشیم؛ تاکیدمان ایجاد ثبات قیمتی در ناوگان حمل و نقلی و عبور و مرور روان زائران در گذرگاه‌های مرزی است.

وی اظهار کرد: طبق صحبت‌های انجام شده مقرر شد، نرخ بلیط رفت و برگشت هواپیما به نجف و بغداد از مبدا تهران هشت میلیون تومان و این رقم از فرودگاه مشهد به دلیل طولانی‌تر بودن مسیر پروازی یک‌میلیون ‌و۵۰۰ هزار تومان بیشتر است. همچنین مقرر شد نرخ بلیط قطار بدون تغییر و همانند ماه گذشته باشد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: امیداریم با نظارت دقیق مسئولان مربوطه این نرخ ها بدون تغییر در طول ایام اربعین بماند و شاهد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی با شکوه تر از سال‌های قبل باشیم.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha