۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳
زیر ساخت های پایانه مرزی میرجاوه تقویت می شود
مدیرکل حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان:

زیر ساخت های پایانه مرزی میرجاوه تقویت می شود

زاهدان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به افزایش تردد زوار حسینی پاکستان، بهبود و تجهیز زیرساختهای پایانه مرزی میرجاوه در اولویت قرار گرفت.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان، ایوب کرد اظهار داشت: امسال با توجه به پیش بینی افزایش تردد زوار کشور دوست و همسایه پاکستان از پایانه های مرزی شمال استان، این اداره‌ کل از تمام ظرفیت برای بهبود زیر ساخت ها و تکمیل و تجهیز این پایانه مهم مرزی استان استفاده می کند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اینکه یکی از مرزهای ورودی زوار پاکستانی پایانه مرزی میرجاوه است، فراهم ساختن مسیری ایمن برای تردد زائران از مهم‌ ترین اولویت های این اداره کل است.

کرد تصریح کرد: برای تسهیل در پذیرش و ورود زائرین اربعین از پاکستان اقداماتی همچون، افزایش گیت های گذرنامه به ۲۴ گیت صورت گرفته و توسعه زیرساخت ‌های پایانه میرجاوه که شامل اختصاص یک سالن دو هزار متری با همه امکانات می شود، اجرایی شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان، گفت: احداث نماز خانه، تجهیز ۱۶ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی و شش راهدارخانه برای پذیرایی از زوار حسینی از دیگر تمهیدات و اقدامات لازم جهت ورود زائران اربعین به استان است.

کرد تصریح کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از تمام ظرفیت ناوگان مسافربری برای جابجایی و تردد زائران به مرزهای غربی استفاده می کند.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha