۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲
استقبال سرمایه گذاران برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی زنجان
رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد؛

استقبال سرمایه گذاران برای حضور در منطقه ویژه اقتصادی زنجان

زنجان- ثقفی، رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی زنجان از استقبال خوب سرمایه گذاران برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد.

مهدی ثقفی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه در منطقه ویژه اقتصادی، قوانین کسب و کار و تجارت با سایر نقاط کشور متفاوت است، گفت: هزار و ۳۰۰ هکتار در غرب شهر زنجان برای منطقه ویژه اقتصادی زنجان اختصاص یافته و این استان دارای ظرفیتهای خوبی در زمینه ایجاد منطقه ویژه اقتصادی است.

وی از استقبال خوب صنعتگران و سرمایه گذاران برای استقرار در منطقه ویژه اقتصادی زنجان خبر داد و ابراز داشت: در همین آغاز کار چند شرکت و واحد صنعتی متقاضی استقرار در این محدوده و اجرای طرح های توسعه ای خود در این منطقه شده اند.

رئیس هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی زنجان، گفت: در استان زنجان همدلی و پشتیبانی خوبی در پیشبرد امور مربوط به منطقه ویژه اقتصادی وجود دارد و امیدواریم این هماهنگی و امیدی که حاصل شده، تداوم داشته باشد.

ثقفی، بیان داشت: شرکت مشاور منطقه ویژه اقتصادی از مشاوران بومی استان انتخاب می شود و رویکرد ما بهره گیری از توانمندی منابع داخل استان است.

وی افزود: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان در مجمع تشخیص مصلحت نظام در اردیبهشت ۱۴۰۰ تصویب شد و زنجان پس از ۱۵ سال انتظار به جرگه استان‌های دارای منطقه ویژه اقتصادی پیوست.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha