اجرای چند طرح کلان ملی با تلاش فناوران معاونت علمی و جهاد دانشگاهی
معاون علمی، فناوری رئیس جمهور اعلام کرد

اجرای چند طرح کلان ملی با تلاش فناوران معاونت علمی و جهاد دانشگاهی

معاون علمی و فناوری رئیس جمهور از همکاری جهاد دانشگاهی و این معاونت در چند طرح کلان ملی و پیشرفت خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی در این طرح‌ها بازیگر اصلی بوده است.

به گزارش بازار، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد و دانش بنیان ریاست جمهوری، دهقانی فیروزآبادی معاون علمی و فناوری رئیس جمهور در چهل و سومین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی که در پژوهشگاه رویان برگزار شد، گفت: جهاد دانشگاهی می‌تواند یک الگوی پیشروی پیشرفت برای کشور باشد و جهاد دانشگاهی مملو از دانشمندان و استادان بی ادعای پرکار است که پر از امید و انگیزه برای کارهای بزرگ هستند.

دهقانی فیروزآبادی با بیان اینکه باید در سطح حاکمیت بازنگاهی به این ظرفیت و مولود انقلاب اسلامی انجام گیرد. گفت: امیدواریم بتوانیم کمک کنیم این نهاد پربارتر فعالیت کند و بستر سیال آموزش، پرورش و تربیت جوانان بعد از فارغ التحصیلی باشد.

وی تصریح کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری چند برنامه و طرح را با جهاد دانشگاهی شروع کرده ایم که می‌توان به حمایت جدی از مجموعه پژوهشگاه رویان و آزمایشگاه مرکزی اشاره کرد.

معاون علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت: در چند طرح کلان ملی و پیشران جهاد دانشگاهی با معاونت علمی همکاری خواهد داشت که بعد از تأمین مالی آن این همکاری آغاز خواهد شد و بازیگر اصلی آن، جهاد است.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha