۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶
تسهیل و تسریع در بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده صنعت حمل و نقل دریایی
در پیام معاون وزیر راه و شهرسازی تاکید شد

تسهیل و تسریع در بهره‌مندی از ظرفیت‌های گسترده صنعت حمل و نقل دریایی

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر به ویژه خبرنگاران که با روشنگری برای رفع مشکلات مردم و اعتلای کشور گام برمی‌دارند تبریک گفت.

به گزارش بازار، علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر به ویژه خبرنگاران که با روشنگری برای رفع مشکلات مردم و اعتلای کشور گام برمی‌دارند تبریک گفت.

در پیام تبریک علی‌اکبر صفایی چنین آمده است:

جان نباشد جز خبر در آزمون

هرکه را افزون خبر، جانش فزون

در دنیای پیچیده امروز و در زمانه سیطره فناوری های ارتباطی، دستیابی به توسعه پایدار و تقویت و تحکیم بنیان های اجتماعی، میسر نمی شود مگر در پرتو وجود وجدان های آگاه و دلسوز جامعه و مشارکت مسئولانه آحاد مردم. در چنین بستری، رسانه‌ها و مکانیزم خیره‌کننده اطلاع‌یابی، اطلاع‌سازی و اطلاع‌رسانی، علاوه بر هدایت و راهبری افکار عمومی، سبک زندگی فعالانه و خردورزانه در دنیای کنونی را شکل می‌دهند.

امروزه خبر به عنوان زبان مشترک در جهان، حامل پیام‌ها و اندیشه‌های روشن و حقایق در سطح ملی و بین‌المللی است و خبرنگاران که رسالت انتقال اطلاعات به هنگام و صحیح و نیز گزارش حقیقت‌ها به مردم را بر عهده دارند، وجدان زنده و دیدگان بیدار جامعه در مسیر تعالی و بهروزی قلمداد می‌شوند.

خداوند بزرگ را شاکریم که حوزه حمل و نقل دریایی از همراهی و تعامل سازنده خبرنگارانی فهیم، مسئولیت‌پذیر، ارزش‌گرا و حقیقت‌جو برخوردار است و اطمینان دارم، به فضل الهی، سازمان بنادر و دریانوردی با همراهی خبرنگاران و رسانه های متعهد و میهن دوست، استوار و مستحکم در خط مقدم نبرد اقتصادی و مقابله با محدودیت‌ها و تحریم‌های ظالمانه، از این مقطع زمانی حساس نیز، سربلند و سرافراز، گذر خواهد کرد و این خبرنگاران و روزنامه‌نگاران فهیم با تبیین هرچه بیشتر ظرفیت‌های گسترده صنعت حمل و نقل دریایی و اقتصاد دریا و همچنین کمک به بالفعل کردن این توانمندی‌های داخلی می‌توانند روند رو به رشد این صنعت را تسهیل و تسریع کنند.

با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه قلم و آگاهی، ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران متعهد و تلاشگر کشورمان به ویژه خبرنگاران حوزه حمل و نقل تبریک می گویم و توفیق همه فعالان و خادمان عرصه اطلاع رسانی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

کد خبر: ۲۳۵٬۹۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha