۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
واحدهای تولیدی زنجان در تامین مواد اولیه‌ مشکل دارند
رئیس صمت زنجان:

واحدهای تولیدی زنجان در تامین مواد اولیه‌ مشکل دارند

زنجان - فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه نباید فعالیت واحدهای تولیدی متوقف شود، گفت: در حال حاضر واحدهای تولیدی استان زنجان در تامین و تهیه مواد اولیه‌ مشکل دارند.

به گزارش خبرنگار بازار، ناصر فغفوری ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه گردهمایی روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیران کل بازرسی چهار استان در محل اداره بازرسی زنجان، گفت: این جلسه با هدف طرح و رفع مشکلات واحدهای تولیدی برگزار می‌شود. 

وی به شعار سال جهش تولید اشاره کرد و یادآور شد: انتظاری که حوزه اقتصادی استان از حوزه بازرسی دارد عملیاتی کردن جهش تولید است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: تولیدکنندگان انتظار تسهیل‌گری برای رونق تولید دارند و در این میان برای تحقق شعار سال باید اقداماتی انجام شود. 

فغفوری با بیان اینکه نباید فعالیت واحدهای تولیدی متوقف شود، تاکید کرد: در حال حاضر واحدهای تولیدی استان زنجان در تامین و تهیه مواد اولیه مشکل دارند و برخی از بخشنامه‌های بانک مرکزی برای تولیدکنندگان مشکلاتی ایجاد کرده که باید حل شوند. 

وی با بیان اینکه جهش تولید بدون داشتن مواد اولیه محقق نمی‌شود، تصریح کرد: اگر بهترین شرایط هم برای واحدهای تولیدی ایجاد شود ولی در تامین مواد اولیه مشکل داشته باشند تولید مختل شده و شعار سال محقق نمی شود. 

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت زنجان گفت: هیچ یک از واحدهای تولیدی نیاز به ارز سیستم بانکی ندارند و باید تسهیل‌گری برای واحدهای تولیدی ایجاد شود تا بتوانند از منابع ارزی خودشان در خارج از کشور بدون انتقال ارز مواد اولیه وارد کنند. 

فغفوری افزود: طی چند سال متوالی رهبری شعار سال را در حوزه اقتصادی نامگذاری می کنند و این اهمیت موضوع را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه جهش تولید متکی و وابسته به یک قوه نیست، افزود:  تحقق اهداف شعار سال باید توسط سه قوه در حوزه جهش تولید برنامه‌ریزی شود که در همین راستا جلسات متعددی در سطح استان زنجان توسط دستگاه‌های متولی برگزار شده است. 

کد خبر: ۲۳٬۵۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha