۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
نگهداشت و افزایش تولید از میدان‌های نفتی و گازی غرب کشور
نشست مشترک شرکت نفت و گاز غرب و پژوهشگاه صنعت نفت

نگهداشت و افزایش تولید از میدان‌های نفتی و گازی غرب کشور

نشست مشترک مدیران و رؤسای شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب با رئیس پژوهشگاه صنعت نفت، درباره ایجاد کارگروه مشترک نفت و گاز به‌منظور نگهداشت و افزایش تولید به‌ویژه در میدان‌های مشترک غرب کشور برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشگاه صنعت نفت، محمود نصیری سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب در نشستی که مدیران و رؤسای این شرکت و عظیم کلانتری اصل، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت حضور داشتند با بیان اینکه پژوهشگاه صنعت نفت با ظرفیت‌های علمی ارزشمند می‌تواند برای حل مشکل‌های فرآیندی، عملیاتی، بالادستی و پایین‌دستی گام‌های موثری بردارد تصریح کرد: این مجموعه می‌تواند به رفع نیازهای تخصصی فنی و عملیاتی را در میدان‌های نفتی و گازی مشترک شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب کمک کند.

وی چالش‌های زیست‌ محیطی را یکی دیگر از نیازمندی‌های شرکت در مناطق عملیاتی تابع برشمرد و گفت: پژوهشگاه صنعت نفت می‌تواند با استفاده از توان‌های علمی و تجربی خود در این زمینه فعالیت نماید.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب به توانمندی پژوهشگاه در شبکه‌سازی در سطح کشور اشاره کرد و افزود: این ظرفیت عظیم کمکی شایان به رفع چالش‌های تولید در میدان‌های مشترک می‌کند و این شرکت برای بهره‌گیری از این توانمندی‌ها، آمادگی کامل دارد.

عظیم کلانتری‌اصل در ادامه این نشست با قدردانی از میزبانی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز غرب و اقدام‌های انجام گرفته این شرکت در حوزه‌های مختلف فنی و عملیاتی به توانمندی‌های مختلف پژوهشگاه صنعت نفت اشاره کرد و گفت: پژوهشگاه صنعت نفت در زمینه‌های نگهداشت و افزایش تولید، آموزش‌های تخصصی و فنی و تشریک مساعی در حوزه‌های بالادست، پایین‌دست و محیط زیست آمادگی تأمین نیازهای تخصصی و فناورانه این شرکت را دارد.

وی با اشاره به نگاه فرامنطقه‌ای پژوهشگاه صنعت نفت در سطح کشور افزود: این مجموعه آمادگی توسعه ارتباط با دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های توانمند در سطح کشور را دارد و آمادگی همکاری در مباحث اجرا، مجری‌گری فناوری و مدیریت فناوری متناسب با نیازهای کشور به‌ویژه شرکت نفت مناطق مرکزی ایران وجود دارد.

کد خبر: ۲۳۵٬۸۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha