۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
زنجیره صنعت طیور در جویبار کامل است
رئیس جهاد کشاورزی مازندران:

زنجیره صنعت طیور در جویبار کامل است

جویبار- عنایتی، رئیس جهاد کشاورزی مازندران از استان به عنوان لنگرگاه گوشت سفید کشور یاد کرد و گفت: زنجیره صنعت طیور در جویبار کامل است.

حسن عنایتی در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: حذف یارانه و تغییر اقلیم دو موضوع مهمی بود که بخش کشاورزی با آن مواجه بود و با همه شرایط سخت، تولیدکنندگان در کنار تولید ایستادند و از رسالت خود عقب نشینی نکردند.

وی ادامه داد: مازندران لنگرگاه تامین گوشت سفید کشور است و اگر حتی یک روز مرغ به تهران نمی رفت؛ بازار و نیاز مرغ تهران بهم می ریخت.

رئیس جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: «جویبار» کلکسیون تولیدات کشاورزی است و صنعت کشاورزی در این شهرستان به معنای واقعی تجلی پیدا کرد.

وی بیان کرد: ظرفیت هایی از تکنولوژی در این شهرستان بسترسازی شد و در همه فصول این شهرستان تولید دارد و نقش خود را در تولید استان به خوبی ایفا می‌ کند چرا که تولیدکنندگان با انگیزه ای دارد.

عنایتی ادامه داد: جویبار شهرستان موفق در حوزه زیرساخت کشاورزی است اما باید تلاش بیشتر صورت گیرد تا رشد تولید را شاهد باشیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران اظهار کرد: به دنبال الگوی کشت در بخش کشاورزی هستیم و باید به سمت بهبود زیرساخت برویم تا پایداری تامین آب را داشته باشیم.

وی بیان کرد: باید به صنایع تبدیلی و تکمیلی جویبار توجه شود و تجاری سازی محصولات کشاورزی این شهرستان مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: شهرستان جویبار زنجیره کامل صنعت طیور را داراست و باید این ظرفیت را ارتقا دهد و به استانداردهای مطلوب برسد.

کد خبر: ۲۳۵٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha