۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
مرز مهران نیازمند مجتمع های خدماتی/ لزوم جذب سرمایه گذای در مرز
استاندار ایلام تاکید کرد

مرز مهران نیازمند مجتمع های خدماتی/ لزوم جذب سرمایه گذای در مرز

ایلام - استاندار ایلام با اشاره به ظرفیت های مهم مرزی برای توسعه کل استان، گفت: مرز مهران نیازمند مجتمع های خدماتی است.

به گزارش بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل استانداری ایلام خواستار ایجاد مجتمع های خدماتی در مناطق پرتردد استان چون مهران شد و افزود: مهران یک منطقه استراتژیک و بسیار حائز اهمیت برای استان و کشور است و باید این مهم مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: با توجه به تردد زوار، کامیونهای حمل بار، وجود شرکت های نفت و گاز، سامانه گرمسیری و طرح احیا و همچنین تردد زوار اربعین نیازمند احداث مجتمع های خدماتی و جایگاه های سوخت در این منطقه از استان هستیم.

استاندار ایلام در ادامه خواستار همکاری دستگاه های متولی در جذب سرمایه گذاران شد و گفت: ما نیاز داریم با حمایت از مجریان مجتمع های خدماتی و هموار کردن مسیر جذب سرمایه گذاری موانع را از پیش پای آنان برداریم.

وی همچنین از مجریان طرح ها خواست  که با ارائه یک کار کارشناسی و توجیه اقتصادی و فنی طرح خود و اثرگذاری آن در رفع مشکلات استان راه خود در مسیر سرمایه گذاری هموار سازند.

سلیمانی دشتکی در ادامه از بانک های عامل استان خواست با توجه به دستورالعمل حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا و استمهال تسهیلات آنها ضمن بررسی با این قبیل واحدها همکاری کنند.

گفتنی است که در این نشست دو طرح مرغداری گوشتی، طرح مجتمع خدماتی و دو طرح مشکل دار اقتصادی مطرح شد و مصوباتی در راستای رفع مشکلات آنها به تصویب اعضا رسید.

کد خبر: ۲۳٬۵۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha