۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۲
عرضه ۲ خودرو در نمایشگاه قطعات خودرو تهران
ایران خودرو اعلام کرد

عرضه ۲ خودرو در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

براساس اعلام گروه صنعتی ایران خودرو؛ دو خودروی دنا جوانان و تارا V۴ در نمایشگاه قطعات خودرو تهران در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران با هدف معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها در تامین و تولید قطعات و لوازم خودرو، ارائه برنامه‌های خودکفایی و بهبود تصویر شبکه تامین از طریق تعامل با ذی نفعان، مخاطبان و مشتریان ۲۲ تا ۲۵ مرداد برگزار می‌شود.

عرضه ۲ خودرو در نمایشگاه قطعات خودرو تهران

در این نمایشگاه شرکت ساپکو به همراه ۱۲۳ سازنده زنجیره تامین ایران‌خودرو در فضایی به مساحت نزدیک به ۶ هزار و ۳۰۰ متر مربع، در ۱۲۳ غرفه در سالن‌های ۴۰، ۴۱ و ۴۴ به اعلام نیازمندی‌ها در زمینه تامین قطعات، توسعه و تعمیق خودکفایی و معرفی توانمندی‌ها و دستاوردهای خود در تولید و تامین به‌روزترین فناوری‌ها و مجموعه‌های وابسته به خودرو خواهند پرداخت.

همچنین سمینار آموزشی هوش‌مصنوعی، تحول دیجیتال در صنعت‌خودرو و کارگاه ارائه سطح بلوغ دیجیتال زنجیره‌تامین برای ارتقای سطح دانش سازندگان در روز ۲۳ مرداد در سالن همایش خلیج فارس برگزار خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات لوازم و مجموعه خودرو تهران از ۲۲ مرداد به ۴ روز از ساعت ۸ تا ۱۵ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران میزبان صنعتگران و عموم بازدیدکنندگان است.

کد خبر: ۲۳۵٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha